Challenger Pro League
Re: Proximus league
wat gebeurd er daar met de kakkers 0-5 den boot in toch finale of voorteken dat ze beschuldigd worden en moeten zakken ?
Wow. Serieuze klets daar. Nu, Union is wel een enorm aangename ploeg om naar te kijken. 't Worden nog spannende matchen ginds. Benieuwd wat het gaat geven.
Dan zou dat al wel naar buiten gekomen zijn denk ik. Gewoon zwaar op hun doos gekregen van een sterke tegenstander geloofk.
Ontknoping dit weekend. Heb nog steeds het voorgevoel dat KV het gaat halen.
-
Ik ook spijtig genoeg, gisteren nog een kv supp. laten zijn zeg doen over alles van propere handen en die zien het dus niet in he dat ZIJ ZELF (KV) zwaar in de fout zijn gegaan en steeds maar op moeskroen en eupen vitten!
van al die goals die zo snel vielen enz ... Ik vroeg 1 vraag, en KV dan opendeur gegeven door beveren ...............maar alles naast een open goal door verdier........
Ik wacht nog steeds op een deftig replay!
van al die goals die zo snel vielen enz ... Ik vroeg 1 vraag, en KV dan opendeur gegeven door beveren ...............maar alles naast een open goal door verdier........
Mentale tik voor de kakkers zo dicht en laten ontglippen .. zitten daar de laatste weken stijf van de spanning te ballen en idd dat zwaard boven hun hoofd ..de ratten gaan het halen denk ik!Vergaaneglorie wrote: ↑Sun Mar 03, 2019 10:29 amIk ook spijtig genoeg, gisteren nog een kv supp. laten zijn zeg doen over alles van propere handen en die zien het dus niet in he dat ZIJ ZELF (KV) zwaar in de fout zijn gegaan en steeds maar op moeskroen en eupen vitten!
Jep, geloof dat voorlopig alleen de ploeg die de tweede periode gewonnen heft ook de promotiematchen gewonnen heeft? Nu, 1B bestaat uiteraard nog niet lang maar het zegt toch iets. Vond het wel ongelooflijk spannend, ook al moet ik niks van beide ploegen wetenozzy105 wrote: ↑Sun Mar 03, 2019 6:31 pmMentale tik voor de kakkers zo dicht en laten ontglippen .. zitten daar de laatste weken stijf van de spanning te ballen en idd dat zwaard boven hun hoofd ..de ratten gaan het halen denk ik!Vergaaneglorie wrote: ↑Sun Mar 03, 2019 10:29 amIk ook spijtig genoeg, gisteren nog een kv supp. laten zijn zeg doen over alles van propere handen en die zien het dus niet in he dat ZIJ ZELF (KV) zwaar in de fout zijn gegaan en steeds maar op moeskroen en eupen vitten!

De ratten hebben een geweldige mentale boost gekregen bij YRKV moeten ze twee verdedigers missen Bijker-Peyre ook niet onbelangrijk! Nadien volgt nog het verhaal propere handen het zou het toppunt zijn dat geel-rood het haalt tegen Beerschot en nadien moet degraderen naar 1 Amateursreeks terwijl LK de omgekeerde beweging maakt ..