1ste Amateur
Re: 1ste Amateur
Jep. Erg benieuwd naar wat Tubeke nog op de mat gaat leggen trouwens.Thomas1906 wrote: ↑Mon Jun 17, 2019 12:50 pmVeel meer lange verplaatsingen ook nu er meer Waalse ploegen zijn.
En meestal lagen die verplaatsingen ons niet.
Verdekke das nog lang.
En inderdaad, veel lastige verplaatsingen. De competitie is er niet schoner op geworden. Tijd om onze schup af te kuisen en naar 1B te gaan na dit jaar

Op de Facebook van tubize is in iedergeval alles windstil. Ik denk dat ze daar misschien ook nog angstvallig Propere Handen afwachten.
Regi Van Acker ligt buiten bij Deinze, David Gevaert is zijn opvolger. Dat zou nu eens een ideale man voor ons zijn sé. Jammer genoeg kunnen we het ons voor ons imago niet permitteren om Rocky buiten te zwieren. We zullen in september nog eens klappen. 

“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Wel streng van Deinze, niet?
Ivm Gevaert: ik weet het niet, die heeft al wel aardig wat clubs versleten.
Ik hoop dat Rocky kan overtuigen.
nu gaan we rocky echt kunnen beoordelen start aan seizoen en zal wel mee beslissen wie er komt.
-
Ik vrees voor Rocky dat hij nog sneller dan Trost wordt ontslagen.
Met als gevolg dat we met spelers gaan zitten die door hem mss zijn gekozen en voor de nieuwe trainer niet voldoen.
En zo begint heel de soap opnieuw..
Met als gevolg dat we met spelers gaan zitten die door hem mss zijn gekozen en voor de nieuwe trainer niet voldoen.
Ik hoop dat hij toch wat matchen krediet krijgt. Voorlopig heeft hij ook nog niet al teveel versterking gekregen, op Vinck na (terwijl Delorge nu niet echt het probleem was/is).Thomas1906 wrote: ↑Thu Jun 20, 2019 6:33 pmIk vrees voor Rocky dat hij nog sneller dan Trost wordt ontslagen.
Rocky is nog te groen achter zijn oren.KRKN wrote: ↑Fri Jun 21, 2019 9:53 amIk hoop dat hij toch wat matchen krediet krijgt. Voorlopig heeft hij ook nog niet al teveel versterking gekregen, op Vinck na (terwijl Delorge nu niet echt het probleem was/is).Thomas1906 wrote: ↑Thu Jun 20, 2019 6:33 pmIk vrees voor Rocky dat hij nog sneller dan Trost wordt ontslagen.
Heeft de ervaring niet om een profploeg (naar promotie) te leiden. Met alle respect maar lagere amateurklasse zegt niks wanneer het echt om de knikkers van profvoetbal gaat.
Blijft natuurlijk dat je moet roeien met de riemen die je hebt/krijgt, maar een echt goede trainer optimaliseert die riemen.
Laat zich wel niet doen door grote namen; heeft Buyens toch al de levieten gelezen. Dat spreekt wel in zijn voordeel vind ik.Fiero67 wrote: ↑Fri Jun 21, 2019 10:58 amRocky is nog te groen achter zijn oren.KRKN wrote: ↑Fri Jun 21, 2019 9:53 amIk hoop dat hij toch wat matchen krediet krijgt. Voorlopig heeft hij ook nog niet al teveel versterking gekregen, op Vinck na (terwijl Delorge nu niet echt het probleem was/is).Thomas1906 wrote: ↑Thu Jun 20, 2019 6:33 pmIk vrees voor Rocky dat hij nog sneller dan Trost wordt ontslagen.
Heeft de ervaring niet om een profploeg (naar promotie) te leiden. Met alle respect maar lagere amateurklasse zegt niks wanneer het echt om de knikkers van profvoetbal gaat.
Blijft natuurlijk dat je moet roeien met de riemen die je hebt/krijgt, maar een echt goede trainer optimaliseert die riemen.