1ste Amateur
Re: 1ste Amateur
Ik vind dat er op sociale media mensen veel te optimistisch zijn over promotiekansen. Ik zie dat echt niet gebeuren. Hoop dat voor hen de klap niet te groot gaat zijn.
Binnen een week zouden we een uitspraak moeten hebben. Dan heb je altijd het BAS nog natuurlijk. Toch curieus wat het gaat geven.
Iemand een idee van de stijgers die we in 1e amateur gaan mogen verwelkomen ?
-
Patro Eisden kennen we van Stijn Stijnen die er trainer is en hun eigenaar de mij de Hollandse versie van Maged Samy lijkt te zijn.
Ik heb vooral medelijden met hun vaste supporters want vroeg of laat is het gedaan met die ploeg.
Sportief kan ik ze niet inschatten maar ik vrees dat ze een taaie klant worden.
Ik heb vooral medelijden met hun vaste supporters want vroeg of laat is het gedaan met die ploeg.
Sportief kan ik ze niet inschatten maar ik vrees dat ze een taaie klant worden.
- Justhomuch
Kan Ronse ook niet stijgen? Spelen tegen Visé nog 1 match voor promotie. Nieuwe eigenaar is patrick de cuyper.
Wij komen áltijd terug!
idd die kans is groot ja,hebben met 0-1 gewonnen op vise,zondag terugmatch.patro winkel en lalouviere al zekerJusthomuch wrote: ↑Fri May 31, 2019 1:58 pmKan Ronse ook niet stijgen? Spelen tegen Visé nog 1 match voor promotie. Nieuwe eigenaar is patrick de cuyper.
dacht ook gelezen te hebben dat oudenaarde er in blijft hebben de match onder de verliezers gewonnen tegen ex ploeg peeters die 2keer forfet gaf.snap het niet goed want 3 Dalers en 4 stijgers kan toch niet !
onze reeks
1 tubeke
2vise
3 winkel
4 patro eisden
5 lalouviere
6deinze
7 thess
8lierse k
9 boom
10 rwdm