Jupiler Pro League
Re: Jupiler Pro League
Denk ik ook. En das maar goed ook. Een te mooie club om overkop te laten gaan. Misschien een wake up call voor iets gezonder beleid.
Oostende moet zich vandaag gaan verdedigen. Dat zie ik wel gewoon goedkomen.
Ik durf er geen geld op in te zetten... ditmaal lijkt me het toch onzeker ook al is het zo'n grote ploeg.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Ik denk dat de problemen daar een pak groter zijn dan ze doen uitschijnen... Zou wel eens einde verhaal kunnen zijn.Berrem wrote: ↑Mon May 04, 2020 10:46 amIk durf er geen geld op in te zetten... ditmaal lijkt me het toch onzeker ook al is het zo'n grote ploeg.
Goh.. dan zouden Witsel en Fellaini er niet meer mee instappen zeker.Zovko wrote: ↑Mon May 04, 2020 11:33 amIk denk dat de problemen daar een pak groter zijn dan ze doen uitschijnen... Zou wel eens einde verhaal kunnen zijn.
Fellini stapt niet mee in dacht ik?
Hij stapt niet in maar geeft de club een lening van 3 miljoen tegen een gunstige rente.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200429_04939743
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Morgen komt Standard aan bod. Benieuwd wanneer we iets van KVO horen.
Tja, wat een bedrag... alé in onze ogen natuurlijk want voor Fellaini is dat wisselgeld zekerAxassin wrote: ↑Mon May 04, 2020 2:27 pmHij stapt niet in maar geeft de club een lening van 3 miljoen tegen een gunstige rente.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200429_04939743
hoop toch dat ze in Luik wakker worden en beseffen dat het anders moet dan me maffiageld. Pracht van een club maar vraag niet naar het hoe en wat achter de schermen want dat pikt aan de ogen.Want geel en zwart ligt nauw aan't hart
KVO moet nog efkes afwachten. Ze hebben hun licentie nog niet gekregen omdat de nieuwe eigenaar pas op 15 Mei de kapitaalsverhoging zou doorvoeren. Voor het BAS moet dit voor 10 Mei.
Lijkt me niet onoverkomelijk.
Lijkt me niet onoverkomelijk.