Challenger Pro League
Re: Proximus league
Idd. Dacht wel dat er een rijke gast achter Tubize zat? Vreemde ploeg.
-
OHL zie ik nog een lierseke doen, als de geldkraan moest sluiten zal het rap gedaan zijn.
Geen ziel meer in die ploeg,leicester is er een boeltje van aant maken met hun maatje trainer aan het roer te laten.
Gevolg laatste ......
Geen ziel meer in die ploeg,leicester is er een boeltje van aant maken met hun maatje trainer aan het roer te laten.
Gevolg laatste ......
Ik snap echt niet dat Pearson daar nog aan het roer staat. Met zo’n kern dergelijke resultaten neerzetten..Vergaaneglorie wrote: ↑Sat Feb 02, 2019 10:03 amOHL zie ik nog een lierseke doen, als de geldkraan moest sluiten zal het rap gedaan zijn.
Gevolg laatste ......
Zie liever Roeselare zakken.
2,zijn al maanden en maanden op de sukkel op een moment dacht ik stonden ze op de derde plek met meer dan 10 p voorsprong op de laatste tubeke en kijk nu .. ongelofelijk!Flor wrote: ↑Sat Feb 02, 2019 10:47 amIk snap echt niet dat Pearson daar nog aan het roer staat. Met zo’n kern dergelijke resultaten neerzetten..Vergaaneglorie wrote: ↑Sat Feb 02, 2019 10:03 amOHL zie ik nog een lierseke doen, als de geldkraan moest sluiten zal het rap gedaan zijn.
Gevolg laatste ......
Zie liever Roeselare zakken.
OHL haalt Evrard binnen met Vercauteren als adviseur.
Denk wel dat ze het gaan halen.
Denk wel dat ze het gaan halen.
toch denk ik leuven zich vlotjes red,gaat tussen tubeke en lommel volgens mij. punten worden gehalveerd, dus kan lommel in problemen komen al zie ik tubeke zakken.
-
Van mij mag en moet leuven dees wk winnen
Waren er dicht bij, maar helaas...
Kvind het wel chique wat zowel KV als Beerschot presteren in een hypercompetitieve reeks.