Jupiler Pro League
Re: Jupiler Pro League
Ja, die ploeg is erg ziek. Kon me vinden in de analyse op Sporza. Straalt weinig uit en ik denk dat ze de laagste supportersaantallen halen in 1A. In 1B zouden ze ook slaag krijgen.ozzy105 wrote: ↑Mon Jan 21, 2019 12:28 pm2Vergaaneglorie wrote: ↑Mon Jan 21, 2019 9:34 amAls lokeren zakt en zo ziet het er deze keer wel naar uit zie ik die nooit meer op het hoogste niveau terug komen.
Die van den Antwerp mogen toch ook hun pollekes kussen. Ik weet dat ze ook door een ongelooflijke merde zijn gegaan, maar ze hebben 'hun club' nog en doen nu vlotjes mee voor PO 1. Het kan snel gaan in 't voetbal, zowel in beide richtingen (KV bijvoorbeeld).
Bölöni zijn interviews zijn ook altijd de moeite
Bölöni zijn interviews zijn ook altijd de moeite

lot is bezegeld van lokeren na weer verlies nu tegen Zulte en een onverwachte overwinning van Moeskroen bij Genk ..
Heb niks tegen lokeren maar dat ik 1 club moet kiezen om te zakken zijn zij het. Moeskroen speelt leuk voetbal dit seizoen. Ja ik weet dat er veel niet eens zijn met mij na hun duistere praktijken. Maar ik spreek mij alleen uit over het voetbal dat ze brengen, vooral dit jaar.
Yep één van de beste ploegen op het moment! Vrees dat Sporting lokeren dit niet gaat overleven een degradatie of het moet er volgend jaar boenk opzitten! Benieuwd wat lambrechts gaat doen.Carelke wrote: ↑Sat Jan 26, 2019 10:41 pmHeb niks tegen lokeren maar dat ik 1 club moet kiezen om te zakken zijn zij het. Moeskroen speelt leuk voetbal dit seizoen. Ja ik weet dat er veel niet eens zijn met mij na hun duistere praktijken. Maar ik spreek mij alleen uit over het voetbal dat ze brengen, vooral dit jaar.
Ik denk verkopen aan buitenlanders,was zijn bedoeling waarschijnlijk niet denk, maar zal er nu wel anders over denken.ozzy105 wrote: ↑Sat Jan 26, 2019 10:44 pmYep één van de beste ploegen op het moment! Vrees dat Sporting lokeren dit niet gaat overleven een degradatie of het moet er volgend jaar boenk opzitten! Benieuwd wat lambrechts gaat doen.Carelke wrote: ↑Sat Jan 26, 2019 10:41 pmHeb niks tegen lokeren maar dat ik 1 club moet kiezen om te zakken zijn zij het. Moeskroen speelt leuk voetbal dit seizoen. Ja ik weet dat er veel niet eens zijn met mij na hun duistere praktijken. Maar ik spreek mij alleen uit over het voetbal dat ze brengen, vooral dit jaar.
-
Moet je nog kwijt geraken, degraderen en alle goede spelers weg niemand staat daar op te wachten.
Ik zie die totaal langzaam verdwijnen na 1B volgend jaar!
Vraag me wel af waar het daar juist is misgegaan. Niet op 1 nacht, zoveel is duidelijk, maar het gaat toch snel.
Als er al zo weinig volk in 1A komt gaat dan in 1B niet veel beter gaan. Sportief gaat het daar immers ook niet voor de wind gaan.
Als er al zo weinig volk in 1A komt gaat dan in 1B niet veel beter gaan. Sportief gaat het daar immers ook niet voor de wind gaan.
Vrees ik ook voor!Vergaaneglorie wrote: ↑Sun Jan 27, 2019 12:40 amMoet je nog kwijt geraken, degraderen en alle goede spelers weg niemand staat daar op te wachten.
Zou heel erg zonde zijn van Lokeren. Kan niet begrijpen dat ze de Sutter hebben laten gaan. Als je ziet wat die presteerde in de halve finales van de beker....