2e amateur 2020-2021
Re: 2e amateur 2020-2021
Ik krijg daar niet zelden de wind van voren... Toen ik daar vanaf het begin poste dat ze mee zouden dingen naar promotie en het wellicht zouden halen mits geen blessureleed werd ik daar uitgescholden jaja en kijk... Bekijk hun kern en je weet voldoende welke concurrent kan zeggen over de Adesanya-Peffer-Kil-Schaessens oa te beschikken? Tuurlijk willen ze temperen de ambities maar schelden hoeft niet.
LL heeft tot en met nu wel een relatief gemakkelijk programma afgewerkt. De huidige eerste plek geeft dan ook wellicht een wat vertekend beeld. Als we komend weekend tegen Aalst kunnen bevestigen vermoed ik wel dat we zullen meedoen voor de eindronde.
Je wordt niet uitgescholden, je wordt op je plaats gezet omdat je ronduit irritant bent. Je surft zowel hier als op ons forum mee op de flow van beide supportersgroepen en de resultaten. Dat terwijl je 0,0 weet wat er speelt, hoe sterk ons spelersmateriaal is (te smalle kern voor promotie), hoe onze toekomstplannen eruit zien, wat wij willen in een voetbalclub, ....ozzy105 wrote: ↑Mon Sep 27, 2021 1:54 pmIk krijg daar niet zelden de wind van voren... Toen ik daar vanaf het begin poste dat ze mee zouden dingen naar promotie en het wellicht zouden halen mits geen blessureleed werd ik daar uitgescholden jaja en kijk... Bekijk hun kern en je weet voldoende welke concurrent kan zeggen over de Adesanya-Peffer-Kil-Schaessens oa te beschikken? Tuurlijk willen ze temperen de ambities maar schelden hoeft niet.
Kom uit je kot, bezoek de clubs en baseer daarop je mening.
- Justhomuch
Dikke 2.wekke wrote: ↑Mon Sep 27, 2021 4:15 pmJe wordt niet uitgescholden, je wordt op je plaats gezet omdat je ronduit irritant bent. Je surft zowel hier als op ons forum mee op de flow van beide supportersgroepen en de resultaten. Dat terwijl je 0,0 weet wat er speelt, hoe sterk ons spelersmateriaal is (te smalle kern voor promotie), hoe onze toekomstplannen eruit zien, wat wij willen in een voetbalclub, ....ozzy105 wrote: ↑Mon Sep 27, 2021 1:54 pmIk krijg daar niet zelden de wind van voren... Toen ik daar vanaf het begin poste dat ze mee zouden dingen naar promotie en het wellicht zouden halen mits geen blessureleed werd ik daar uitgescholden jaja en kijk... Bekijk hun kern en je weet voldoende welke concurrent kan zeggen over de Adesanya-Peffer-Kil-Schaessens oa te beschikken? Tuurlijk willen ze temperen de ambities maar schelden hoeft niet.
Kom uit je kot, bezoek de clubs en baseer daarop je mening.
Sorry Ozz, geen smoesjes meer!

Wij komen áltijd terug!
In de Waasland Beveren topic vermelden dat je het leuk vond dat er LL-volk was en nu provoceren tegen deze mensen. Rare vogelVergaaneglorie wrote: ↑Mon Sep 27, 2021 12:19 pmKomaan Aalst!Justhomuch wrote: ↑Mon Sep 27, 2021 11:12 amLyra-Lierse gedeelde eerste plaats, volgende week tegen Eendracht Aalst, kan wel eens een leuke vocale wedstrijd worden.
-
Waar staat dat dat ik LL volk leuk vond? Ik had het over totaal iets anders.F30 wrote: ↑Wed Sep 29, 2021 10:28 amIn de Waasland Beveren topic vermelden dat je het leuk vond dat er LL-volk was en nu provoceren tegen deze mensen. Rare vogelVergaaneglorie wrote: ↑Mon Sep 27, 2021 12:19 pmKomaan Aalst!Justhomuch wrote: ↑Mon Sep 27, 2021 11:12 amLyra-Lierse gedeelde eerste plaats, volgende week tegen Eendracht Aalst, kan wel eens een leuke vocale wedstrijd worden.
Luister he ik heb veel meer sympathie voor Aalst dan de Lyra dus ik supp. Voor Aalst OK!
GA mss uwenDuvel en nog enkelingen eens de les spellen op LL zou beter zijn.
Rustig heren
Leven & laten leven.
Ik woon dezer dagen trouwens 200 meter van Berchem Sport. Prachtig stadion toch.

Ik woon dezer dagen trouwens 200 meter van Berchem Sport. Prachtig stadion toch.
Waar? In de topic Waasland Beveren.Vergaaneglorie wrote: ↑Wed Sep 29, 2021 12:30 pmWaar staat dat dat ik LL volk leuk vond? Ik had het over totaal iets anders.
Luister he ik heb veel meer sympathie voor Aalst dan de Lyra dus ik supp. Voor Aalst OK!
GA mss uwenDuvel en nog enkelingen eens de les spellen op LL zou beter zijn.
Genoten van deze avond! Leuk om ook enkele oude bekende te zien die de overstap naar Lyra Lierse hebben gemaakt. Het blijft toch jammer hoe het gelopen is als je ziet hoe het kon zijn zoals gisteren. Soit, ieder zijn keuze en de zien wel wat de toekomst brengt.
Het staat er letterlijk...
Uwe duvel? Ik heb sympathie voor beide projecten en geen voorkeur.
De Lyra... tja in die redenering supporter jij voor Oosterzone hé VERGANEglorie...
Toedels
Dat stukje tekst uit het waasland beveren topic dat je hier kopieert is wel mijn tekst
hoop commotie voor niets dus.. Laat iedereen zijn ding doen en gun elkaar het daglicht.. Staan er mensen van LL bij ons en maken ze er samen met ons een toffe avond van: geweldig! Gaan er mensen van bij ons naar LL kijken en maken ze er daar een toffe avond van: Evenzeer fantastisch.. Ik voel 0,0 voor LL maar dat wil niet zeggen dat ik die club moet afbreken. Als iedereen langs de 2 kanten dit zou doen zouden we hier normaal kunnen babbelen over het seizoen van beide clubs