3e Amateur
-
Re: 3e Amateur
Ik snap de haat niet tegenover onze zusterclub.
We gaan elkaar nog kunnen gebruiken.
Ik vraag mij trouwens af of jij zelfs supporter was van onze vergane club Lierse.
In de 25-jarige supporterscarrière heb ik nooit iets van anti Lyra gezangen gehoord en jij maakt hier een account aan met zo'n naam.
Ik vraag mij trouwens af of jij zelfs supporter was van onze vergane club Lierse.
In de 25-jarige supporterscarrière heb ik nooit iets van anti Lyra gezangen gehoord en jij maakt hier een account aan met zo'n naam.
Het oude Lyra was onze stadsrivaal, maar altijd het kleine broertje, daarom waren die gezangen toen nauwelijks nodig.Donovanbob wrote: ↑Tue Nov 06, 2018 12:41 pmIk snap de haat niet tegenover onze zusterclub.
Nu zijn ze echter onze aartsvijand geworden door het overlopen van een aantal ex-Lierse supporters.
In Berlaar schijnen er nu trouwens wekelijks anti-Lierse gezangen te weerklinken, walgelijk!
“You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favorite football team.” - Eric Cantona. In Berlaar onze aartsrivaal Lyra in het roodwit gaan aanmoedigen, lager kan je echt niet vallen.
Nog nooit gehoord die gezangen Anti-Lyra. laat u niet te veel wijs maken en kom zelf eens tot in Berlaar, ik betaal u met veel plezier een pint.Anti-Lyra wrote: ↑Tue Nov 06, 2018 3:04 pmHet oude Lyra was onze stadsrivaal, maar altijd het kleine broertje, daarom waren die gezangen toen nauwelijks nodig.Donovanbob wrote: ↑Tue Nov 06, 2018 12:41 pmIk snap de haat niet tegenover onze zusterclub.
Nu zijn ze echter onze aartsvijand geworden door het overlopen van een aantal ex-Lierse supporters.
In Berlaar schijnen er nu trouwens wekelijks anti-Lierse gezangen te weerklinken, walgelijk!
Wat er op het LL-forum kan/niet kan maakt niet uit. Dit is een ander forum, en in dit topic mag de 3e amateurreeks en bijgevolg LL ook besproken worden. Fans van LL zijn hier ook welkom, zolang ze zich gedragen, wat tot nu toe het geval is. Daarom: laat die aanvallen achterwege of ik grijp in.
Ik beschouw deze discussie als afgehandeld. Terug on topic aub.
Ik beschouw deze discussie als afgehandeld. Terug on topic aub.
Ik ben niet van plan veel in dit topic te posten, maar ik kan toch niet laten om even op jou te reageren. Het feit dat je op een LK forum een account maakt met de naam 'Anti-Lyra' vind ik zeer triest. Dat impliceert zonder enige twijfel dat je het oude Lyra meer haat dan je LK graag ziet. Het is om compassie mee te krijgen. Mag het ietsje positiever, bedankt!Anti-Lyra wrote: ↑Tue Nov 06, 2018 3:04 pmHet oude Lyra was onze stadsrivaal, maar altijd het kleine broertje, daarom waren die gezangen toen nauwelijks nodig.Donovanbob wrote: ↑Tue Nov 06, 2018 12:41 pmIk snap de haat niet tegenover onze zusterclub.
Lyra Lierse 2-0 onderuit tegen Leopoldsburg. Jammer voor hun reeks. Blijven wel netjes 2e.
Slecht begin van periode 2. Maar ja als 2 de speel je ook zeker eindronde.
Klopt!
We blijven positief en schreeuwen onze 'helden' de volgende thuismatch hopelijk naar een overwinning.
Ik zal jullie hier niet lastig vallen met uitvluchten en smoesjes. Verloren na 90 minuten is verloren.
Fijne zondag iedereen!
Ja dat is voetbal natuurlijk onverdiend of verdiend het resultaat telt alleen. Als men ook punten kreeg voor het mooiste voetbal zal voor elke supporter ook mooi zijn
Hilarisch dat het enige topic dat op het overlopersforum een beetje draait over ons gaat.
Blijkbaar missen de Lyraboys daar in Berlaar Lierse toch
Blijkbaar missen de Lyraboys daar in Berlaar Lierse toch
“You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favorite football team.” - Eric Cantona. In Berlaar onze aartsrivaal Lyra in het roodwit gaan aanmoedigen, lager kan je echt niet vallen.