Jupiler Pro League
- Justhomuch
Re: Jupiler Pro League
Het leven is aan de rappe heAxassin wrote: ↑Tue Jan 14, 2020 2:16 pmSneller dan het licht gijJusthomuch wrote: ↑Tue Jan 14, 2020 2:15 pmDoet de Luc u zelfs ni aan dien Egyptenaar denken? Of zegt ge zo’n dingen enkel op het LL forum?
Het is daar idd een circus, tot ze weer kampioen worden natuurlijk... Coucke zou gezegd hebben dat hij het onderschat had maar dat nu de structuur kompleet zou zijn.![]()
Wij komen áltijd terug!
Ik geloof wel in de namen. Zal wel een ferm kostenplaatje aanhangen.
Vanaken een terechte winnaar of niet?
Benieuwd of hij nu eindelijk gaat verkassen in de zomer.
Benieuwd of hij nu eindelijk gaat verkassen in de zomer.
- Justhomuch
Ik vind persoonlijk van niet, en Mignolet al helemaal niet.
Wij komen áltijd terug!
-
Vergaaneglorie
Yep ik zou vancrombrugge kiezen die heeft anderlecht al punten gered.Justhomuch wrote: ↑Thu Jan 16, 2020 12:01 pmIk vind persoonlijk van niet, en Mignolet al helemaal niet.
- Justhomuch
Dat dusVergaaneglorie wrote: ↑Thu Jan 16, 2020 1:37 pmYep ik zou vancrombrugge kiezen die heeft anderlecht al punten gered.Justhomuch wrote: ↑Thu Jan 16, 2020 12:01 pmIk vind persoonlijk van niet, en Mignolet al helemaal niet.
Wij komen áltijd terug!
Mee eens. Veruit hun beste transfer.Justhomuch wrote: ↑Thu Jan 16, 2020 2:48 pmDat dusVergaaneglorie wrote: ↑Thu Jan 16, 2020 1:37 pmYep ik zou vancrombrugge kiezen die heeft anderlecht al punten gered.Justhomuch wrote: ↑Thu Jan 16, 2020 12:01 pmIk vind persoonlijk van niet, en Mignolet al helemaal niet.![]()
Vanaken vind ik terecht hoor speelde cl. Over de rest bedenkingen zeker bij verschaere.. Sander Berge toch stukken beter zeker. Doelman had van crombrugge of bolat moeten zijn. En doelpunt van jaar vond ik Dennis en ze mooier !