Challenger Pro League
Re: Challenger Pro League
2... Volgende week staat er Deinze-Seraing op het menu weer een ploeg dat punten nodig heeft! Pure competitievervalsing.Vergaaneglorie wrote: ↑Sun Dec 01, 2024 12:48 amToch een geweldige competitie, starten met schulden "Deinze" de eerste matchen winnen en de 3 punten innen, daarna met de belofte spelen en alles verliezen.
Fantastische competitie vervalsing, ik hoop zo snel mogelijk failliet en de 3 punten terug naar ons zoals het hoort!
Allemaal waar hoor .... ik vind dat ook vervalsing , maar dat de spelers terug met het mes tussen de tanden zouden spelen en terug naar de basis gaan , van in begin dat men punten haalde , zou men er makkelijk inblijven . Er scheelt grondig iets in de groep dat zie je toch. Maar blijkbaar denken de spelers weer dat het wel weer goed zal komen. Pas maar op of je gaat naar amateur.
Warrige opstelling, rare vervangingen, géén inzet...
Gregoir komt serieus onder druk.
Gregoir komt serieus onder druk.
- Justhomuch
-
La Lou voor in Eupen 1-3 ik denk dat we nu al de 2 promoverende clubs uit 1B kennen nl Zulte en La Lou ! Straf en toch ook mooi dat clubs die 4 jaar terug in 1ste Amateurreeks speelden met oa Union en Lierse de stap naar hoogste klasse konden zetten!
- Justhomuch
Bij dat Eupen zit toch ook echt geen kat in't stadion
Wij komen áltijd terug!
Hendrickx en Van Landschoot ook weg bij Deinze.