Challenger Pro League
Re: Challenger Pro League
Alé we winnen nog eens en plots stunt Seraing tegen Patro en gaat Oostende op 10 minuten van 2-0 naar 2-3 op Beveren. Ons programma vind ik moeilijker dan dat van Seraing, begin er maar aan.
Zucht.
Zucht.
Gaat tussen KVO en Lierse staat nu vast, Seraing is aan het groeien en gemakkelijkste programma op papier. KVO ook zwaar programma nog maar deze winst gaat een boost geven geel-zwart kan maar best gaan winnen op het kiel of men staat volgende week voorlaatste.
Blijft rare reeks zoals ik zei iedereen kan van iedereen winnen ! Maar we gaan toch ook eens moeten gaan winnen op de betere ploegen willen we ons redden . Het gaat moeilijke klus worden maar ja zie onze transfers dan weet je waar het aan ligt .
No money, no glory Carlke. Als ik dan hoor en lees dat het bestuur ligt te verkondigen dat top zes de doelstelling met deze kern moet zijn en het bulkt van topspelers en talenten in de kern nou dan begin ik toch eens met mijn ogen te rollen. Dit scenario zag je al aankomen vanbij de competitiestart. Ik weet waaraan het ligt maar ook aan wie.
SL16 achter tegen Club NXT.
SL is uitgeteld die degraderen het is vooral uitkijken straks naar wat KVO maar vooral Seraing doet tegen Beveren dat nog speelt voor de top zes! Interessante avond.
2... volgende week geen oplossing oostende is het weer puntenaftrek blijkbaar. Maar ja zou ons liever op sportieve manier zien redden . Word moeilijk opdracht