Jupiler Pro League
Re: Jupiler Pro League
Lamkel Zé, wat een held toch. WB in de problemen.
Als Beveren zich niet versterkt is het vogel voor de kat ! Badibanga moet daar spelen, was bij ons in 1 b veel bankzitter. En dit antwerp gaat 2 de aankomen denk ! Idd die lamkel ze echte topper. En mbokani moesten ze in Brussel niet jawatte !
- Justhomuch
Wij komen áltijd terug!
Standard is aant spelen met Anderlecht amai. Het kan nog ne langen avond op Sclessin worden.
Ik ben benieuwd wat Gent thuis tegen Brugge kan. Ik zie hier Brugge nog wel eens punten laten liggen. Ze kunnen Gent wel ne serieuzen tik uitdelen.
Serieus gesloten match toch op de moment. Gent goed begonnen, maar toch niet het gevoel dat er hier veel goals gaan vallen.
Ziedis aan, Anderlecht nog eens gewonnen. Ik vond ze sterk spelen. Bij Genk zullen ze dit toch ook niet verwacht hebben vermoed ik.
De zwakte blijft toch ook achteraan bij paars-wit hoor tegen een goede ploeg hadden ze het gisteren weer vlaggen … Genk is nog een schim van vorig seizoen vooral uit bijzonder plat. Benieuwd naar vrijdagavond op Antwerp dat wordt weer een ander verhaal ..
- Justhomuch
Antwerp is ook niet echt denderend de laatste tijd he, denk dat rsca wel eens voor een verrassing zou kunnen zorgen
Wij komen áltijd terug!
Vind je het dipje is al enkele weken achter de rug ! Gelijk op Gent, winst thuis bent en Brugge. Bekerwinst Genk en standaard. Nu zaterdag punt op het kunstgras van Sint duiden zonder mbokani !Justhomuch wrote: ↑Mon Dec 23, 2019 6:14 pmAntwerp is ook niet echt denderend de laatste tijd he, denk dat rsca wel eens voor een verrassing zou kunnen zorgen