Jupiler Pro League
Re: Jupiler Pro League
En zo geschiedde. Vrancken staat blijkbaar mee op de radar. Zou ik toch een rare keuze vinden.Vergaaneglorie wrote: ↑Tue Nov 12, 2019 11:00 amEn het is zo al Mazzu kan vertrekken. Je mag nooit een ploeg overnemen als trainer NA een kampioenen jaar.altijd prijs, bestuur wil minstens het zelfde en dat meestal na de leegpluk van de ploeg.KRKN wrote: ↑Mon Nov 11, 2019 11:14 pmDacht het ook.
Zou die deze zomer toch proberen verpatsen. Lijkt me ook iemand die volgend jaar helemaal niks meer op de mat kan leggen. Dit seizoen wel echt een meerwaarde voor de Belgische competitie.
En wat te zeggen van Genk. Ik gok dat ze deze week afscheid nemen van Mazzu. Jammer, ik dacht dat hij daar wel zou slagen eerlijkgezegd.
Gent terug met de voetjes op de grond. Toch straf hoe snel het in Antwerpen allemaal gaat.
En Brugge doet weer wat het moet doen. Ze herpakken zich dan toch van wat mindere weken. Het moet toch al serieus mislopen voor hen om de titel weg te smijten vind ik.
Is geld genoeg nu, en het geld dat uitgegeven word mag en moet je top 6 altijd halen. Toen wij met samy was er ook geld, waar je veel meer moest uit halen.enige verschil in antwerp zijn mannen die iets van voetbal kennen. Bij Lierse toen werden rare zaken gedaan volgens mij !
-
Is ook zo normaal met het geld van de samy moest er voor titel kunnen gegaan zijn en een stabiele topploeg met veeeeel supp.
Toch even dit delen, want dit kan een grote invloed hebben op onze club:
https://sporza.be/nl/2019/11/29/hervorm ... titie-k11/
Hoewel de laatste paragraaf wel erg matig is. Ik zie geen g5 hiervoor stemmen.
https://sporza.be/nl/2019/11/29/hervorm ... titie-k11/
Hoewel de laatste paragraaf wel erg matig is. Ik zie geen g5 hiervoor stemmen.
Gaat weer van kwaad naar erger, Franky buiten zou MC het aandurven?
Pas op nog een paar zulke wedstrijden …. Coucke is daar al twee jaar wanbeleid aan het voeren nogmaals wordt bewezen dat een degelijk zakenman niet perse een voetbalclub kan leiden ..