Challenger Pro League
Re: Challenger Pro League
2... en beveren gaat de laatste niet zijn ! Heb het vorig seizoen nog gezegd na missen promotie wat nu ! Allee alles kan nog met dit systheem . Stel dat ze het weer niet halen ! Deinze dat blijft ook niet durenJusthomuch wrote: ↑Sun Aug 27, 2023 7:58 pmGeen kat op de ploegvoorstelling bij Beveren, als er 50 man was zal't veel zijn, 2 - 1 verloren van Patro, supporters die op facebook massaal het bestuur en de overname hekelen. Nee echt, zo'n buitenlands bestuur heeft dat in onze competitie eigenlijk al ooit windeieren gelegd? Ik ken enkel maar slechte voorbeelden.
Union en Westerlo?Justhomuch wrote: ↑Sun Aug 27, 2023 7:58 pmGeen kat op de ploegvoorstelling bij Beveren, als er 50 man was zal't veel zijn, 2 - 1 verloren van Patro, supporters die op facebook massaal het bestuur en de overname hekelen. Nee echt, zo'n buitenlands bestuur heeft dat in onze competitie eigenlijk al ooit windeieren gelegd? Ik ken enkel maar slechte voorbeelden.

Maar triest verhaal daar ja. Duidelijk heel veel geld opgebruikt de laatste jaren zonder resultaat.. dan gaat de kraan dicht op een bepaald moment. Die grap blijft niet duren.
Ondanks ik veel kan zagen op LVT, toch weer blij dat we in dit project zitten en er niet gek gedaan wordt.
Mja, is dit niet gewoon een slechte start van Beveren? Je hebt toch ergens het idee dat ze het nog wel zullen rechttrekken, niet?
- Justhomuch
Wow 2 van de hoeveel? Ben de tel al kwijtXDV1906 wrote: ↑Mon Aug 28, 2023 8:46 amUnion en Westerlo?Justhomuch wrote: ↑Sun Aug 27, 2023 7:58 pmGeen kat op de ploegvoorstelling bij Beveren, als er 50 man was zal't veel zijn, 2 - 1 verloren van Patro, supporters die op facebook massaal het bestuur en de overname hekelen. Nee echt, zo'n buitenlands bestuur heeft dat in onze competitie eigenlijk al ooit windeieren gelegd? Ik ken enkel maar slechte voorbeelden.![]()
Maar triest verhaal daar ja. Duidelijk heel veel geld opgebruikt de laatste jaren zonder resultaat.. dan gaat de kraan dicht op een bepaald moment. Die grap blijft niet duren.
Ondanks ik veel kan zagen op LVT, toch weer blij dat we in dit project zitten en er niet gek gedaan wordt.

Westerlo zie ik ook niet blijven duren trouwens, zoiets heet in een luchtbel leven.
Wij komen áltijd terug!
- Justhomuch
Trouwens 1/15 dit terwijl er weer miljoenen zijn ingepompt, niet alles is te koop, zo blijkt.Justhomuch wrote: ↑Mon Aug 28, 2023 1:07 pmWow 2 van de hoeveel? Ben de tel al kwijtXDV1906 wrote: ↑Mon Aug 28, 2023 8:46 amUnion en Westerlo?Justhomuch wrote: ↑Sun Aug 27, 2023 7:58 pmGeen kat op de ploegvoorstelling bij Beveren, als er 50 man was zal't veel zijn, 2 - 1 verloren van Patro, supporters die op facebook massaal het bestuur en de overname hekelen. Nee echt, zo'n buitenlands bestuur heeft dat in onze competitie eigenlijk al ooit windeieren gelegd? Ik ken enkel maar slechte voorbeelden.![]()
Westerlo zie ik ook niet blijven duren trouwens, zoiets heet in een luchtbel leven.
Wij komen áltijd terug!
Helemaal akkoord hoor, gewoon grappig dat er recentelijk 2 ploegen waren die door veel centen de competitie hebben kapotgespeeld. Gaat veel andere geldschieters geïnspireerd hebben.
- Justhomuch
Stef Peeters tekent bij Patro Eisden. Slik. 

Weer goede inkomende transfer. Dansoko-Peeters oa ja verdorie om jaloers op te zijn!
Dender heeft zich weer vergeten te belonen nu op Zulte 1-1 maar het had 1-4 of 1-5 moeten zijn. Wat een goed elftal heeft Simons daar op poten gezet. Zet daar een vlotscorende spits...