Challenger Pro League
Re: Challenger Pro League
Iemand een idee of match tegen Beerschot thuis meer kans heeft om op zondag gespeeld te worden? Ik heb me laten wijsmaken dat risicomatchen meestal op zondag worden gezet.
Zoals Jelle1906 schreef, er zijn toch ook wedstrijden op zaterdag gespeeld, maar dat komt niet voor dat ze omdat het risico match is. In feite worden alleen de risicomatches op zondag gespeeld, zoals je al hebt gezegd.
En als je naar het klokken van 12 uur luistert, dan is het bijna altijd een risicomatch die op zondag om dezelfde tijd uitgevochten wordt. Dat komt doordat de clubbellen op zaterdag niet zo goed bij elkaar zijn en er geen nieuwe wedstrijd kan worden toegewezen.
Maar ik zal mij nog wat informeren om te weten waarom risicomatchen steeds op zondag gespeeld worden. Dat is wel een vraagstuk dat misschien meer dan één post oproept!
En als je naar het klokken van 12 uur luistert, dan is het bijna altijd een risicomatch die op zondag om dezelfde tijd uitgevochten wordt. Dat komt doordat de clubbellen op zaterdag niet zo goed bij elkaar zijn en er geen nieuwe wedstrijd kan worden toegewezen.
Maar ik zal mij nog wat informeren om te weten waarom risicomatchen steeds op zondag gespeeld worden. Dat is wel een vraagstuk dat misschien meer dan één post oproept!
Kassa rinkelt weer in Lommel...
12 miljoen.. totaal deze transferperiode staat nu op 18 milj.
Slik..
12 miljoen.. totaal deze transferperiode staat nu op 18 milj.
Slik..
Daar blijft ook wel een heel stuk plakken in Lommel hoor.
Ik werk op de club en ik kan je zeggen dat ze daar op alle vlakken serieus aan het groeien zijn. Wat ook wel dringend nodig was natuurlijk.
Ik werk op de club en ik kan je zeggen dat ze daar op alle vlakken serieus aan het groeien zijn. Wat ook wel dringend nodig was natuurlijk.
Voorbeschouwing van Jeroen Roppe: https://sporza.be/nl/2023/08/08/uw-gids ... 1487292529.
Geen woord over Lierse
dus volgens hem zijn we geen promotiekandidaat, maar ook geen degradatiekandidaat.
Geen woord over Lierse

Zag het ook, lichte teleurstellingNirvana wrote: ↑Thu Aug 10, 2023 12:16 pmVoorbeschouwing van Jeroen Roppe: https://sporza.be/nl/2023/08/08/uw-gids ... 1487292529.
Geen woord over Liersedus volgens hem zijn we geen promotiekandidaat, maar ook geen degradatiekandidaat.

Vanavond beginnen we er aan: Futures tegen Beerschot, en een Luiks onderonsje met SL16 tegen Seraing.
Beerschot en Seraing halen de eerste overwinningen binnen. Die laatste winnen met 10 man met 3-0 van SL16. Worden misschien toch onderschat?