Challenger Pro League
Re: Proximus league
Ik denk zelfs dat bij vereffening de bondsschulden aan het stamnummer verbonden blijven. Als ze die aflossen kan dat nummer wel gered worden. Ik denk echter dat de grootste schulden aan leveranciers zullen zijn.wekke wrote: ↑Wed Apr 15, 2020 1:31 pmEnig idee hoe dat juist in zijn werk gaat? Als ze in vereffening gaan, blijven die schulden dan staan? Of komt het stamnummer dan los van de schulden waardoor een doorstart in 2e mateur wel kan?
Die 4 miljoen: dat zijn louter de schulden he. Daarna moet je nog meer miljoenen op tafel kunnen leggen voor je ploeg te blijven betalen etc,..
Dat kostenplaatje loopt al snel heel hard op. En dat voor een ploeg die mogelijks naar de amateurklasse zakt.
De fusie met Zelzate is van de baan blijkbaar..
Bewindvoerder van Lokeren laat weten dat er nog geen nieuw geld gevonden is. Een vogel voor de kat dus.
- Justhomuch
Ik denk dat er altijd wel opties zullen blijven bestaan, zolang er supporters zijn.
Wij komen áltijd terug!
Misschien wel pak gelijk Beerschot 1 ste provinciale, maar ik denk dat de fans van Lokeren daar niet warm van worden. Bij Beerschot was dat anders dat leefde veel meer volgens mij niet ?Justhomuch wrote: ↑Fri Apr 17, 2020 8:20 pmIk denk dat er altijd wel opties zullen blijven bestaan, zolang er supporters zijn.
Denk dat de beleving bij Beerschot hoe dan ook wel ietsje groter is dan bij Lokeren. En dat bedoel ik zeker niet slecht naar Lokeren toe.Carlke wrote: ↑Fri Apr 17, 2020 9:36 pmMisschien wel pak gelijk Beerschot 1 ste provinciale, maar ik denk dat de fans van Lokeren daar niet warm van worden. Bij Beerschot was dat anders dat leefde veel meer volgens mij niet ?Justhomuch wrote: ↑Fri Apr 17, 2020 8:20 pmIk denk dat er altijd wel opties zullen blijven bestaan, zolang er supporters zijn.
Had voor Lierse in hindsight misschien ook het beste geweest, al zal je dat nooit weten.
Als ik Peter Croonen hoor, heb ik meer en meer schrik dat ze 1B kunstmatig in leven gaan houden. Dat zou toch echt een enorm gemiste kans zijn.
De G5 gaat dit weer naar zijn hand zetten vrees ik.
De G5 gaat dit weer naar zijn hand zetten vrees ik.
- Justhomuch