Challenger Pro League
Re: Proximus league
Deinze zal zijn matchen volgend seizoen in oa Roeselare spelen gesprekken zijn bezig. Probleem met hun tribune... Dus geen thuismatchen voor hen ook niet ideaal.
Dender-Deinze nog 0-0 na 73 minuten.
0-1 89 minuut eerste kans je moet toch wat geluk hebben
Wat telt er bij gelijke punten? Wie haalt het als Lierse en Deinze volgende week beide 33 punten hebben?
de Nationale reeksen geldt een andere regeling.
Zowel voor de gewone nationale competitie als voor de periodekampioenschappen in de nationale reeksen zijn dit de criteria:
1. het aantal punten.
2. het grootste aantal overwinningen.
3. het beste doelpuntensaldo.
4. het grootste aantal gemaakte doelpunten.
5. het grootste aantal gemaakte doelpunten op verplaatsing.
6. het grootste aantal overwinningen op verplaatsing.
7. de einduitslag van een te spelen barragematch, met eventueel verlengingen en een strafschoppenreeks.
Zowel voor de gewone nationale competitie als voor de periodekampioenschappen in de nationale reeksen zijn dit de criteria:
1. het aantal punten.
2. het grootste aantal overwinningen.
3. het beste doelpuntensaldo.
4. het grootste aantal gemaakte doelpunten.
5. het grootste aantal gemaakte doelpunten op verplaatsing.
6. het grootste aantal overwinningen op verplaatsing.
7. de einduitslag van een te spelen barragematch, met eventueel verlengingen en een strafschoppenreeks.
Beide gelijke punten eindigt Deinze dan altijd voor ons.
Puntje en het is altijd binnen.
Of verliezen en Deinze speelt gelijk tegen RSCA.
Puntje en het is altijd binnen.
Of verliezen en Deinze speelt gelijk tegen RSCA.
Artikel van GVA over hoe 2de klasse er vanaf volgend jaar zal uitzien: https://www.gva.be/cnt/dmf20230206_93615412.
Op zich niks nieuws, maar wel een goede samenvatting.
Het is dus weeral een verandering tov het huidige seizoen, maar dit keer wel een goede wijziging en veel kansen om te promoveren.
Top 2 stijgt rechtstreeks, nummers 3 tem 6 spelen eindronde.
Als Lierse dus zijn job doet, doe je op het einde van het seizoen altijd mee voor promotie.
Op zich niks nieuws, maar wel een goede samenvatting.
Het is dus weeral een verandering tov het huidige seizoen, maar dit keer wel een goede wijziging en veel kansen om te promoveren.
Top 2 stijgt rechtstreeks, nummers 3 tem 6 spelen eindronde.
Als Lierse dus zijn job doet, doe je op het einde van het seizoen altijd mee voor promotie.
Ik vind dat toch altijd lastig. 2 van Beerschot/Beveren/RWDM doen sowieso terug mee. De 3 zakkers uit eerste zijn nooit te onderschatten (+die krijgen een vangnet dacht ik?). Lommel heeft huurspelers die in de miljoenen waard zijn en de beloftenploegen worden er ook niet slechter op.
Ons budget daarentegen is nog steeds zeer laag en ik zie daar niet meteen verandering in komen. Je gaat ook niet elk jaar geluk hebben zoals we hadden met Rocha.
Ons budget daarentegen is nog steeds zeer laag en ik zie daar niet meteen verandering in komen. Je gaat ook niet elk jaar geluk hebben zoals we hadden met Rocha.
XDV1906 wrote: ↑Tue Feb 07, 2023 4:55 pmIk vind dat toch altijd lastig. 2 van Beerschot/Beveren/RWDM doen sowieso terug mee. De 3 zakkers uit eerste zijn nooit te onderschatten (+die krijgen een vangnet dacht ik?). Lommel heeft huurspelers die in de miljoenen waard zijn en de beloftenploegen worden er ook niet slechter op.
Inderdaad. & laten we eerlijk zijn, als we die top 6 nu halen, gaan we af en toe een pak rammel krijgen denk ik. Momenteel is rond de 6de plek ons niveau.
Mee eens. Ik ben er niet van overtuigd dat we volgend jaar beter gaan doen. Maar: het leuke is wel dat een uitschieter plots wel meer kans heeft op een grote beloning. Ik vind het een goede verandering.GeelZwart wrote: ↑Tue Feb 07, 2023 6:45 pmXDV1906 wrote: ↑Tue Feb 07, 2023 4:55 pmIk vind dat toch altijd lastig. 2 van Beerschot/Beveren/RWDM doen sowieso terug mee. De 3 zakkers uit eerste zijn nooit te onderschatten (+die krijgen een vangnet dacht ik?). Lommel heeft huurspelers die in de miljoenen waard zijn en de beloftenploegen worden er ook niet slechter op.
Inderdaad. & laten we eerlijk zijn, als we die top 6 nu halen, gaan we af en toe een pak rammel krijgen denk ik. Momenteel is rond de 6de plek ons niveau.