Challenger Pro League
Re: Proximus league
De beste jaren sinds onze heropstart, deze weken? 't Zal in ieder geval toch niet veel schelen. Zaak is om het zo lang mogelijk te laten duren.
TVI heeft het trouwens in 1B met Lommel met Lommel in het verleden ook al erg goed gedaan. Zij hadden ook ene Rocha voorop lopen, maar uiteindelijk werden ze toch ook ingehaald door de realiteit, iets waar wij ons vermoedelijk ook wel voor zullen moeten opmaken. Het wordt een persoonlijke uitdaging voor TVI om die 'inzinking' er dit seizoen wat uit te krijgen.
Hopelijk vanavond een puntendeling tussen Deinze en RWDM. Ik denk dat ze daar toch ook een andere start voor ogen hadden.
TVI heeft het trouwens in 1B met Lommel met Lommel in het verleden ook al erg goed gedaan. Zij hadden ook ene Rocha voorop lopen, maar uiteindelijk werden ze toch ook ingehaald door de realiteit, iets waar wij ons vermoedelijk ook wel voor zullen moeten opmaken. Het wordt een persoonlijke uitdaging voor TVI om die 'inzinking' er dit seizoen wat uit te krijgen.
Hopelijk vanavond een puntendeling tussen Deinze en RWDM. Ik denk dat ze daar toch ook een andere start voor ogen hadden.
2...Als ik de match op Dender vergelijk met de matchen buiten Jong Genk gelaten heeft men stappen vooruit gezet. In tegenstelling tot die drie matchen niks weggegeven. Durf nu al te voorspellen dat andere clubs in de reeks punten daar gaan laten liggen!KRKN wrote: ↑Sun Sep 11, 2022 2:10 pmDe beste jaren sinds onze heropstart, deze weken? 't Zal in ieder geval toch niet veel schelen. Zaak is om het zo lang mogelijk te laten duren.
DEINZE-RWDM net 1-1 geworden.
Die hebben welgeteld 1 kans gehad, en dit vlak na rust (die wel had moeten zitten). Voor de rest technisch sterke ploeg met vinnige spelers, waar nog veel ploegen het lastig tegen zullen krijgen.
Het klopt uiteraard dat Beveren nog beter kan/moet, maar als ze in de tweede helft wat afwerken staat het 4-1.
Wat de titel betreft, gaat er imo aan RWDM niks te doen zijn...
Dit weekend hebben de titelfavorieten allemaal op papier een haalbare kaart. Hopelijk kan Lierse dus zijn ding doen of het ziet de rest dichter schuiven.
Denk dat het papier in deze reeks opgeborgen mag worden , iedereen kan van iedereen winnen, al denk ik wel dat moilebeek ,beveren binnenkort gaan strijden om plaats 1 en 2 ! Maar de rest zie ik geen serie weg zetten.dus knap van ons dat dat ons gelukt is !
Mbokani in gesprek met Beveren en RWDM. Straf.
Dat ze stikken in hun overbetaalde vedetten. Hopelijk bijten ze beiden in het zand. Maarja wie dan..Lommel aka City of Deinze waar dat het al van hetzelfde bedje ziek is.. triestig.
Over Deinze gesproken: 5/18. Daar sta je dan. Gaat veel volk op die nieuwe tribune zitten ook.
Over Deinze gesproken: 5/18. Daar sta je dan. Gaat veel volk op die nieuwe tribune zitten ook.
En vandaag laat de vorige eigenaar en huidige voorzitter weten zich bekocht te voelen. Tsjah.XDV1906 wrote: ↑Sat Sep 17, 2022 12:26 amDat ze stikken in hun overbetaalde vedetten. Hopelijk bijten ze beiden in het zand. Maarja wie dan..Lommel aka City of Deinze waar dat het al van hetzelfde bedje ziek is.. triestig.