Challenger Pro League
Re: Proximus league
nee,die gast is veel te weinig met voetbal bezig. jammer want op lierse vond ik hem nochtans goed.
maar na zijn transfer op wolken beginnen lopen en gedaan.
maar na zijn transfer op wolken beginnen lopen en gedaan.
Zag het ook passeren. Tragisch, toch wel. Had die ook geen staff van Lierse bedreigd? Zonde van al dat talent. Dat had hij sowieso.
-
Dat was nog onder iemand anders dacht ik.
Maar het ging de ronde dat hij dreigde af te komen met enkele van zijn vrienden.
Vrienden van hem zitten al even in de bak en een ander deel loopt nog altijd rond in het drugscircuit van Antwerpen.
Waardeloze speler, buiten af en toe goed afstandstrap heb ik er nooit iets goed ingezien.
Maar het ging de ronde dat hij dreigde af te komen met enkele van zijn vrienden.
Vrienden van hem zitten al even in de bak en een ander deel loopt nog altijd rond in het drugscircuit van Antwerpen.
Waardeloze speler, buiten af en toe goed afstandstrap heb ik er nooit iets goed ingezien.
Hij zal inderdaad niet snel meer een ploeg vinden, misschien nog in exotischere oordenThomas1906 wrote: ↑Fri Dec 28, 2018 9:17 amDat was nog onder iemand anders dacht ik.

Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Berrem wrote: ↑Fri Dec 28, 2018 10:22 amIk vond hem erg goed in 1e klasse. Hadden hem die zomer gewoon moeten verpatsen.Thomas1906 wrote: ↑Fri Dec 28, 2018 9:17 amDat was nog onder iemand anders dacht ik.
Hij zal inderdaad niet snel meer een ploeg vinden, misschien nog in exotischere oorden![]()
Is dus ook effectief ontslagen nu.
Spelers van Tubize al 2 maanden niet betaald.
Heeft voor 1ste amateur geen effect... dan is er gewoon geen daler uit 1B... tenzij KV toch nog geschrapt zou worden.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
-
Klopt, zo is dat met Lierse afgelopen seizoen gebeurd.