Propere Handen
Re: Propere Handen
Onze sympathie gaat dan ook volledig naar de “volksjongen van den berg” die nadien achter de rug van het bestuur spelers als Bongonda en Denayer heeft weggesluisd.F30 wrote: ↑Thu Dec 16, 2021 8:32 amDat wist ik zelfs niet. Eén ding weet ik wel zeker. KLSK heeft Neeltje geen windeieren gelegd en dit vooral onder Samy. Zoals de spandoek in vak L ooit luidde: crimiNeelThomas1906 wrote: ↑Tue Dec 14, 2021 9:49 pmZou NDC nog schrik hebben of zouden die feiten verjaard zijn?
Want vergis jullie niet, die man liep op het Lisp rond en was pas weg als NDC weg was als CEO.
-
Wie?Lipser wrote: ↑Thu Dec 16, 2021 4:37 pmOnze sympathie gaat dan ook volledig naar de “volksjongen van den berg” die nadien achter de rug van het bestuur spelers als Bongonda en Denayer heeft weggesluisd.F30 wrote: ↑Thu Dec 16, 2021 8:32 amDat wist ik zelfs niet. Eén ding weet ik wel zeker. KLSK heeft Neeltje geen windeieren gelegd en dit vooral onder Samy. Zoals de spandoek in vak L ooit luidde: crimiNeelThomas1906 wrote: ↑Tue Dec 14, 2021 9:49 pmZou NDC nog schrik hebben of zouden die feiten verjaard zijn?
Want vergis jullie niet, die man liep op het Lisp rond en was pas weg als NDC weg was als CEO.
Was dat niet Thomas Caers die dat flikte?Lipser wrote: ↑Thu Dec 16, 2021 4:37 pmOnze sympathie gaat dan ook volledig naar de “volksjongen van den berg” die nadien achter de rug van het bestuur spelers als Bongonda en Denayer heeft weggesluisd.F30 wrote: ↑Thu Dec 16, 2021 8:32 amDat wist ik zelfs niet. Eén ding weet ik wel zeker. KLSK heeft Neeltje geen windeieren gelegd en dit vooral onder Samy. Zoals de spandoek in vak L ooit luidde: crimiNeelThomas1906 wrote: ↑Tue Dec 14, 2021 9:49 pmZou NDC nog schrik hebben of zouden die feiten verjaard zijn?
Samen met Jesse de Preter. Die nu nog altijd makelaar is van Denayer
Aha dat van De Preter wist ik niet.
Nu ja wie er ook mee ging lopen, Denayer en Bongonda hadden we toch niet kunnen houden.
Nu ja wie er ook mee ging lopen, Denayer en Bongonda hadden we toch niet kunnen houden.
-
Er is maar 1 schuldige hoor en dat kan je hier vinden: https://sportmagazine.knack.be/sport/vo ... 5.html.amp
Maar er wordt eigenlijk al sinds hij CEO was gekakt op De Preter door sommigen.