Challenger Pro League
Re: Proximus league
Vorig jaar was Virton misschien het zwakke broertje, maar heb het idee dat ze dit jaar toch een stuk sterker voor de dag gaan komen. Nu zowel RWDM als Beveren punten afgesnoept.
Het ligt gewoon allemaal erg dicht bij elkaar voorlopig. 2 speeldagen ver en al geen enkele ploeg met het maximum van de punten (alleen Lommel kan dat vanmiddag halen).
Winnen wij vanmiddag doen we meteen al een goede zaak.
Winnen wij vanmiddag doen we meteen al een goede zaak.
2..... kan ik in volgen het worden elke week finales Rwdm stak er gisteren ook niet bovenuit.
Jong Anderlecht 0-1 voor op Lommel... Lommel toch ook gene vette.
Lommel gewoon weggespeeld had 1-4 of 1-5 moeten zijn zonder overdrijven!
Ooooooooo de belofteploegen waren broekventjes genk niipt verloren op deinze onterecht,standaard houd beerschot af nu wint anderlecht vlot in lommel we gaan wakker moeten blijven vanavond.
Ik moet zeggen (en uiteraard zijn we nog maar 2 speeldagen ver) maar ik heb die beloftenploegen zwaar onderschat. Ik trek toch met een bang hartje naar 't Lisp.
Morgen Dender tegen SL16. Als ze daar geen punten rapen is het toch al duidelijk wie het kneusje van de reeks is.
Ook Jong Genk tegen Lommel. Als Lommel weer punten laat liggen is het een 0 op 6 tegen beloftenploegen. Erg benieuwd!
Ook Jong Genk tegen Lommel. Als Lommel weer punten laat liggen is het een 0 op 6 tegen beloftenploegen. Erg benieuwd!
RWDM haalt nog even een blik brazilianen open. 4 worden er geleend van !TAG volgens hun facebook.