Challenger Pro League
Re: Proximus league
Gisteren Virton - RWDM gezien. Op basis van het spel en de kwaliteit van de kansen had Virton altijd de 3 punten moeten thuis houden. De verdediging van RWDM zag bij momenten sterretjes en aanvallend zijn ze duidelijk nog niet op mekaar ingespeeld.
Het Virtons viertal Aguemon, Ilunga, Anne en Kagé kan het elke verdedigingslinie in onze reeks heel moeilijk maken met hun snelheid en techniek.
Ook flarden gezien uit Dender - Lommel maar moeilijk hier conclusies uit te trekken. Dender deed me wat denken aan onze ploeg 2 seizoenen geleden. Competitief in 1e nationale maar net te licht voor 1B.
Het Virtons viertal Aguemon, Ilunga, Anne en Kagé kan het elke verdedigingslinie in onze reeks heel moeilijk maken met hun snelheid en techniek.
Ook flarden gezien uit Dender - Lommel maar moeilijk hier conclusies uit te trekken. Dender deed me wat denken aan onze ploeg 2 seizoenen geleden. Competitief in 1e nationale maar net te licht voor 1B.
Dat van RWDM vind ik positief om te lezen. Het toont aan dat meer dan ooit alles heel hard op elkaar zal liggen. Het gaat een hypercompetitieve reeks worden waarin het moeilijk gaat worden om meerdere matchen achter elkaar de drie punten binnen te halen.mmarinus wrote: ↑Sat Aug 13, 2022 6:45 amGisteren Virton - RWDM gezien. Op basis van het spel en de kwaliteit van de kansen had Virton altijd de 3 punten moeten thuis houden. De verdediging van RWDM zag bij momenten sterretjes en aanvallend zijn ze duidelijk nog niet op mekaar ingespeeld.
Benieuwd naar Beerschot tegen Beveren vandaag. Toch de topaffiche van dit weekend.
Ook virton gezien idd moesten altijd winnen , die gaan nooit laatste worden dit seizoen, maar dit niveau gaan ze niet wekelijks halen.virton uit en thuis ook verschil, molenbeek ook zelf gezocht na de achterstand ging het wel ineens en snel gelijk.hakim heel match bank ja ozzy hij gaat moeten spelen he wil hij daar vlot scoren , die Anne is stukken beter ook die andere die inviel speelde nu op flank is stukken beter,maar is normaal ook spits.
- Justhomuch
Vlot 15 in't mandje dit seizoen, LK geen top 6 en de schuer die Deinze kampioen maakt, poepsimpel!Carlke wrote: ↑Sat Aug 13, 2022 11:18 amOok virton gezien idd moesten altijd winnen , die gaan nooit laatste worden dit seizoen, maar dit niveau gaan ze niet wekelijks halen.virton uit en thuis ook verschil, molenbeek ook zelf gezocht na de achterstand ging het wel ineens en snel gelijk.hakim heel match bank ja ozzy hij gaat moeten spelen he wil hij daar vlot scoren , die Anne is stukken beter ook die andere die inviel speelde nu op flank is stukken beter,maar is normaal ook spits.
Wij komen áltijd terug!
Maar ze moeten hem goed aanspelen in de box, he. Andes gaat het niet lukken.Justhomuch wrote: ↑Sat Aug 13, 2022 11:39 amVlot 15 in't mandje dit seizoen, LK geen top 6 en de schuer die Deinze kampioen maakt, poepsimpel!Carlke wrote: ↑Sat Aug 13, 2022 11:18 amOok virton gezien idd moesten altijd winnen , die gaan nooit laatste worden dit seizoen, maar dit niveau gaan ze niet wekelijks halen.virton uit en thuis ook verschil, molenbeek ook zelf gezocht na de achterstand ging het wel ineens en snel gelijk.hakim heel match bank ja ozzy hij gaat moeten spelen he wil hij daar vlot scoren , die Anne is stukken beter ook die andere die inviel speelde nu op flank is stukken beter,maar is normaal ook spits.
En wacht maar tot Spaenhoven bij een van de twee trainer wordt. Los kampioen, poepsimpel.
Triestige planten zijn sommigen hier ook poepsimpel, ook betweters mag ook eens gepost worden! Mocht men Hakim vorig seizoen deftig hebben aangespeeld had die er gemakkelijk lees gemakkelijk 15 in het mandje doen belanden. In dit Virton dat meer aanvallend speelt zou ik hem eens graag zien...
Heb hem veel kansen zien verkwanselen ozzy, in begin seizoen oké toe gingen ze nog binnen.maar halverwege was hij niks meer . En nu begint hij op de bank bij nieuwe ploeg als 3 de keuze spits.ozzy105 wrote: ↑Sat Aug 13, 2022 1:57 pmTriestige planten zijn sommigen hier ook poepsimpel, ook betweters mag ook eens gepost worden! Mocht men Hakim vorig seizoen deftig hebben aangespeeld had die er gemakkelijk lees gemakkelijk 15 in het mandje doen belanden. In dit Virton dat meer aanvallend speelt zou ik hem eens graag zien...
Ozzy, het is (poep)simpel, elk forum moet ne simpele van geest hebben. Bij deze wil ik u danken om met verve deze rol te vervullen.ozzy105 wrote: ↑Sat Aug 13, 2022 1:57 pmTriestige planten zijn sommigen hier ook poepsimpel, ook betweters mag ook eens gepost worden! Mocht men Hakim vorig seizoen deftig hebben aangespeeld had die er gemakkelijk lees gemakkelijk 15 in het mandje doen belanden. In dit Virton dat meer aanvallend speelt zou ik hem eens graag zien...
BTW ik zal op niks van jou nog reageren, het is de moeite niet waard.
- Justhomuch
Eigenlijk verdient hij die aandacht niet iddFiero67 wrote: ↑Sat Aug 13, 2022 5:37 pmOzzy, het is (poep)simpel, elk forum moet ne simpele van geest hebben. Bij deze wil ik u danken om met verve deze rol te vervullen.ozzy105 wrote: ↑Sat Aug 13, 2022 1:57 pmTriestige planten zijn sommigen hier ook poepsimpel, ook betweters mag ook eens gepost worden! Mocht men Hakim vorig seizoen deftig hebben aangespeeld had die er gemakkelijk lees gemakkelijk 15 in het mandje doen belanden. In dit Virton dat meer aanvallend speelt zou ik hem eens graag zien...
BTW ik zal op niks van jou nog reageren, het is de moeite niet waard.
Wij komen áltijd terug!
Beloften anderlecht 0-0 tegen deinze , je ziet belofteploegen zonder ervaring doen het niet slecht, deinze toch pakken ervaring,alles draait om kwaliteit en daar staat geen leeftijd op !