Challenger Pro League
Re: Proximus league
Zullen daar wel oplossingen hebben is elk jaar dan komer er weer andere talentjes.ik zie het liever daar gebeuren dan hier dit is lommel niet meer.maar jeugd van city
Als je nog eens op het Lisp had geweest Ozzy, dan had je die zien spelen tegen ons in de beker. En dan had je ook gezien dat die een stuk over zijn top is.
Was jij ook niet degene die in de winter zei dat Virton boven ons ging eindigen met Kagé en Mujangi Bia? Blijf nog maar even de internetheld uithangen, ooit zal één van je orakels wel eens uitkomen. Als de wind juist staat.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Virton heeft tot heden toch paar goede aankopen gedaan waaronder Hakim.Axassin wrote: ↑Sat Jul 23, 2022 2:07 pmAls je nog eens op het Lisp had geweest Ozzy, dan had je die zien spelen tegen ons in de beker. En dan had je ook gezien dat die een stuk over zijn top is.
Was jij ook niet degene die in de winter zei dat Virton boven ons ging eindigen met Kagé en Mujangi Bia? Blijf nog maar even de internetheld uithangen, ooit zal één van je orakels wel eens uitkomen. Als de wind juist staat.
Een paar goede aankopen? Op papier lijkt dat toch ook maar zeer pover.ozzy105 wrote: ↑Sat Jul 23, 2022 2:08 pmVirton heeft tot heden toch paar goede aankopen gedaan waaronder Hakim.Axassin wrote: ↑Sat Jul 23, 2022 2:07 pmAls je nog eens op het Lisp had geweest Ozzy, dan had je die zien spelen tegen ons in de beker. En dan had je ook gezien dat die een stuk over zijn top is.
Aguemon zijn beste jaren zijn inderdaad al lang gepasseerd. Hakim heeft bij ons toch ook niet kunnen overtuigen.
Dan nog een paar Belgen, waaronder Kino Delorge (ex Lierse K en die ik zelfs in eerste amateur een aantal keer zeer zwak vond).
Voor de rest nog een aantal buitenlanders waar we niks van af weten of het moest zijn dat jij, Ozzy, die spelers al uitvoerig hebt gescout.
Van Virton heb ik zeker nog geen schrik, maar uiteraard zouden ze kunnen verrassen, hangt er natuurlijk van af wat je van hen verwacht.
Virton speelt aanvallender dan geel-zwart, Hakim niet kunnen overtuigen? Speelde meer op een eiland alleen voorin dan hem lief was moest vaak de bal op eigen veld komen voelen en toch wist hij 8 keer raak te treffen. Reken daar nog de matchen bij die hij niet mocht starten of geen speelminuten meer kreeg en je beseft dat dit nog zo slecht niet was! Zou mij niet verwonderen dat hij er 10-15 binnenlapt..TV2002 wrote: ↑Sat Jul 23, 2022 2:44 pmEen paar goede aankopen? Op papier lijkt dat toch ook maar zeer pover.ozzy105 wrote: ↑Sat Jul 23, 2022 2:08 pmVirton heeft tot heden toch paar goede aankopen gedaan waaronder Hakim.Axassin wrote: ↑Sat Jul 23, 2022 2:07 pm
Als je nog eens op het Lisp had geweest Ozzy, dan had je die zien spelen tegen ons in de beker. En dan had je ook gezien dat die een stuk over zijn top is.
Aguemon zijn beste jaren zijn inderdaad al lang gepasseerd. Hakim heeft bij ons toch ook niet kunnen overtuigen.
Dan nog een paar Belgen, waaronder Kino Delorge (ex Lierse K en die ik zelfs in eerste amateur een aantal keer zeer zwak vond).
Voor de rest nog een aantal buitenlanders waar we niks van af weten of het moest zijn dat jij, Ozzy, die spelers al uitvoerig hebt gescout.
Van Virton heb ik zeker nog geen schrik, maar uiteraard zouden ze kunnen verrassen, hangt er natuurlijk van af wat je van hen verwacht.
Kijk echt uit wat hij ginds gaat presteren! Virton zal een ander Virton zijn die we vorig jaar voorgeschoteld kregen twijfel ik geen seconde aan. PS, hoeveel punten pakten we in de vier onderlinge duels?
- Justhomuch
Wa denken jullie over dender ik denk dat ze nie goed genoeg zullen zijn voor 1 b nie echt transfer gedaan voor 1 b denk