Jupiler Pro League
-
Re: Jupiler Pro League
Triestig Anderlecht! heb laatste 25 minuten gezien steeds door het midden willen gaan .......geen schoten op doel en maar tikken en tikken, er komt niets van voorts! en KV : tja dubbele muur, arm ploegje dat niet wil voetballen!
Blijkbaar waren de eerste 30 min wel erg goed. Nu: bizar dat er na drie matchen ver nog zo over de opstelling gedacht moet worden. Daar heb je toch een voorbereiding voor.Vergaaneglorie wrote: ↑Fri Aug 09, 2019 10:31 pmTriestig Anderlecht! heb laatste 25 minuten gezien steeds door het midden willen gaan .......geen schoten op doel en maar tikken en tikken, er komt niets van voorts! en KV : tja dubbele muur, arm ploegje dat niet wil voetballen!
Chadli naar anderlecht
Die kan wel eens het tij doen kantelen, al blijft met 4 of 5 jongeren spelen toch wel echt een groot risico als je tegen pakweg Brugge of Standard gaat spelen. Ik vraag me af of ze in de bestuurskamer dit echt als overgangsseizoen zien. Nu: met de playoffs kan je veel rechttrekken.
Kompany moet dus toch al een beetje inboeten bij Anderlecht, hoewel ik die keuze eigenlijk vrij normaal vind. Ik vraag me serieus af wat ze gaan doen na een pandoering tegen Genk, en die kans is toch niet onbestaande.
Geloof jij dat ! Ik denk dat het schijn is, zou mij niet verbazen dat er ploegen toch naar KBVB geweest zijn !
Oehla, weer onderuit en bovendien Kopany geblesseerd. Wat nu Coucke?
Het verschil tussen een clubje als LK en Anderlecht .. toch blijf ik het bestuur aanwrijven dat ze het succesvolle duo US-De Herdt nooit hadden mogen ontslagen de Licentiecommissie had geen been om op te staan ..