Challenger Pro League
Re: Proximus league
Westerlo gaat wel 6 op 6 pakken tegen LK! Een uitschuiver gebeurt wel eens vanavond was het magertjes. Nu Virton mag ook eens winnen na 4 maanden alleen komt het veel te laat. Lommel en LK punt-en pakken en alles is gezegt ondergaan.
Mooi voor de supporters van Virton, maar het lijkt me toch een pak te laat allemaal.
Virton moet 12 op 12 pakken en als ik naar Geel-zwart kijk zouden ze hoog uit 2 punten mogen pakken dus 2 op 18. Alles kan, wonderen zekers maar realistisch blijven. Betreffende Lommel is het kleine kansje iets groter staan op 7 punten en hebben nog een thuis duel. Maar ik zie Lommel ook nog wel enkele puntjes pakken neen zoals je post rijkelijk te laat. Daar staat de buitenlandse investeerder dan met zijn 50 aangekochte spelers dit seizoen.
Hmm.. gelijkspel tussen Lommel & RWDM. Had gehoopt dat RWDM zou winnen om de kans dat Westel de titel op 't Lisp viert te verkleinen.
Vanavond begint de speeldag met Moeskroen - Deinze; een wedstrijd zonder ook maar iets van inzet.
Moeskroen onderuit tegen Deinze. Zo blijven we ze in het vizier houden.
RWDM voor tegen Virton. Bij deze stand is het behoud voor ons zeker.
Hopelijk blijft het zo, her feest daar weg en bij ons kan het feest dan beginnen!