2e amateur 2020-2021

Alle voetbalcompetities in België kunnen hier besproken worden.
stakke
Re: 2e amateur 2020-2021

Post by stakke » Thu Jun 09, 2022 11:28 pm

Stikjaloers op Beveren eerlijk gezegd. Wij blijven maar hangen in die vervloekte verdeeldheid. Het is belachelijk hoe beide clubs maar naar de eigen navel blijven staren. Lierse was een echte cultclub en daar raak je niet aan, met geen enkel project, dat zet je verder. Aangezien de supporters het hart van een club zijn, was het bijeenhouden van de liersesupporters de voornaamste taak geweest bij het faillissement. En niet het uitroepen van het eigen grote gelijk. Ik snap de groep gedegouteerden helemaal, die met geen van beide clubs nog iets willen te maken hebben. Die derde groep is trouwens veel groter dan iedereen denkt. Hier in de buurt zowat iedereen die ik ken, en hun stem hoor je nooit op fora.

Overstijg jullie rivaliteit jongens. En bestuurders steek die onnozele ego’s weg, te gek voor woorden dat je die boven Lierse stelt. Doe het voor k Lierse sk, breng de 3 supportersgroepen terug samen en wek onze cultclub terug tot leven. Volgens mij is er overal nog zoveel clubliefde dat het kan. Ik zie misschien één man in staat om zoiets gedaan te krijgen, en dat is Eric van Meir.

Berrem

Post by Berrem » Fri Jun 10, 2022 9:29 am

stakke wrote:
Thu Jun 09, 2022 11:28 pm
Stikjaloers op Beveren eerlijk gezegd. Wij blijven maar hangen in die vervloekte verdeeldheid. Het is belachelijk hoe beide clubs maar naar de eigen navel blijven staren. Lierse was een echte cultclub en daar raak je niet aan, met geen enkel project, dat zet je verder. Aangezien de supporters het hart van een club zijn, was het bijeenhouden van de liersesupporters de voornaamste taak geweest bij het faillissement. En niet het uitroepen van het eigen grote gelijk. Ik snap de groep gedegouteerden helemaal, die met geen van beide clubs nog iets willen te maken hebben. Die derde groep is trouwens veel groter dan iedereen denkt. Hier in de buurt zowat iedereen die ik ken, en hun stem hoor je nooit op fora.

Overstijg jullie rivaliteit jongens. En bestuurders steek die onnozele ego’s weg, te gek voor woorden dat je die boven Lierse stelt. Doe het voor k Lierse sk, breng de 3 supportersgroepen terug samen en wek onze cultclub terug tot leven. Volgens mij is er overal nog zoveel clubliefde dat het kan. Ik zie misschien één man in staat om zoiets gedaan te krijgen, en dat is Eric van Meir.

Je hebt helemaal gelijk Stakke. Zeer jammer dat het ego van sommigen de club hebben afgepakt van een grote groep gewone supporters.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.

zeuneke

Post by zeuneke » Fri Jun 10, 2022 5:03 pm

Destijds is er wel de hand gereikt, meen ik.
Maar die werd om welke reden dan ook toen niet aanvaard.

Nu is het momentum voorbij denk ik:
- verbouwingsplannen Lisp krijgen vorm
- omvorming/eigenaars-investeerders LL is rond,
- ontsluiting Hoge Velden gaat van start

Nirvana

Post by Nirvana » Fri Jun 10, 2022 9:16 pm

Die derde groep, de supporters die het volledig hebben opgegeven en noch voor LK noch voor LL supporteren, lijkt mij inderdaad de grootste.

smiths

Post by smiths » Tue Jun 28, 2022 7:51 pm

Beide partijen bij elkaar krijgen is een dikke utopie zelfs Van Meir gaat dat niet lukken kon amper een woord af op de verenigingenmarkt tussen Roel en Erik. Je moet de naam Roel Rymen maar eens op het ander forum laten vallen. Terwijl Roel alles heeft gedaan om Lierse te redden en naar overnemers te zoeken.

Eric

Post by Eric » Tue Jun 28, 2022 8:00 pm

smiths wrote:
Tue Jun 28, 2022 7:51 pm
Terwijl Roel alles heeft gedaan om Lierse te redden en naar overnemers te zoeken.
Dat is een uitspraak die hier op het forum ook lang niet iedereen gaat beamen hoor. Dat lijkt me een selectieve herinnering van de gebeurtenissen.

Fiero67

Post by Fiero67 » Wed Jun 29, 2022 12:56 am

Eric wrote:
Tue Jun 28, 2022 8:00 pm
smiths wrote:
Terwijl Roel alles heeft gedaan om Lierse te redden en naar overnemers te zoeken.
Dat is een uitspraak die hier op het forum ook lang niet iedereen gaat beamen hoor. Dat lijkt me een selectieve herinnering van de gebeurtenissen.
Het fijne zullen we nooit weten als modale supporter.
Er zullen door beide partijen wel truken van de foor toegepast zijn.
Wat heeft daar allemaal gespeeld - vooral ego’s denk ik.

Saki

Post by Saki » Fri Jul 01, 2022 3:38 pm

smiths wrote:
Beide partijen bij elkaar krijgen is een dikke utopie zelfs Van Meir gaat dat niet lukken kon amper een woord af op de verenigingenmarkt tussen Roel en Erik. Je moet de naam Roel Rymen maar eens op het ander forum laten vallen. Terwijl Roel alles heeft gedaan om Lierse te redden en naar overnemers te zoeken.
Image

Thomas1906

Post by Thomas1906 » Sun Jul 03, 2022 4:35 pm

Eric wrote:
Tue Jun 28, 2022 8:00 pm
smiths wrote:
Op het oude forum had Smiths ook meermaals commentaar op Roel. Lachwekkend om dit soort berichten nu te zien. Ik denk dat hij draait met de wind zoals een haan op de kerktoren.

F30

Post by F30 » Mon Jul 11, 2022 2:45 pm

stakke wrote:
Thu Jun 09, 2022 11:28 pm

AMEN !!

en @smiths; Roel Rymen is zelf medeverantwoordelijk voor de splitsing !!

Post Reply