Croky Cup

Alle voetbalcompetities in België kunnen hier besproken worden.
Carlke
Re: Croky Cup

Post by Carlke » Fri Mar 05, 2021 5:15 am

Flor wrote:
Thu Mar 04, 2021 9:47 pm
Carlke wrote:
Wed Mar 03, 2021 10:35 pm
Flor wrote:
Wed Mar 03, 2021 8:51 pm
En daar gaat Gent..
Alles voor plaats 8, en hopen play off2 2 te winnen zeker !
Denk dat ze het toch allemaal anders verwacht hadden met Hein.

Nu met een half oog naar Brugge aant zien. Slaapverwekkend.
Zo zie je maar dat het niet altijd de trainer is hé, boloni, de Decker, nu Hein, krijgen Gent niet op de rails ! En Brugge gisteren heb het niet gezien, maar blijkbaar eerst afgekeurd, dan niet, uiteindelijk weer wel. Jullie bevindingen ?

TV2002

Post by TV2002 » Mon Jun 28, 2021 6:57 pm

De eerste wedstrijden van de Croky Cup zijn sinds vandaag bekend. Wij spelen de eerste wedstrijd in de derde ronde op THES Sport. Als we deze wedstrijd winnen spelen we een thuiswedstrijd in de vierde ronde tegen RFC Wetteren, FC Esperanza Pelt, KFC Verbroedering Lommel, SCT Menen, Aubel FC of KVV Weerstand Koersel. Wanneer we deze wedstrijd winnen spelen we opnieuw een thuismatch in de vijfde ronde en daar kunnen we uitkomen tegen Capellen FC, Erpion-Lacs De L'eau D'heure, VK Linden, Entente Rechantoise, White Star Schoonbeek-Beverst, KSV Bornem, Berchem Sport, Rupel Boom, Sparta Petegem, Standaard Meerbeek of VC Groot Dilbeek.
Was serieus wat zoeken om de mogelijke tegenstanders te vinden, dus ik hoop dat het klopt. ;)

Axassin

Post by Axassin » Mon Jun 28, 2021 8:23 pm

TV2002 wrote:
Mon Jun 28, 2021 6:57 pm
De eerste wedstrijden van de Croky Cup zijn sinds vandaag bekend. Wij spelen de eerste wedstrijd in de derde ronde op THES Sport. Als we deze wedstrijd winnen spelen we een thuiswedstrijd in de vierde ronde tegen RFC Wetteren, FC Esperanza Pelt, KFC Verbroedering Lommel, SCT Menen, Aubel FC of KVV Weerstand Koersel. Wanneer we deze wedstrijd winnen spelen we opnieuw een thuismatch in de vijfde ronde en daar kunnen we uitkomen tegen Capellen FC, Erpion-Lacs De L'eau D'heure, VK Linden, Entente Rechantoise, White Star Schoonbeek-Beverst, KSV Bornem, Berchem Sport, Rupel Boom, Sparta Petegem, Standaard Meerbeek of VC Groot Dilbeek.
Was serieus wat zoeken om de mogelijke tegenstanders te vinden, dus ik hoop dat het klopt. ;)
Ben je zeker van THES? Stromen wij al in ronde 3 in? Merci voor het opzoekwerk in ieder geval!
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

TV2002

Post by TV2002 » Mon Jun 28, 2021 8:32 pm

Axassin wrote:
Mon Jun 28, 2021 8:23 pm
TV2002 wrote:
Ben je zeker van THES? Stromen wij al in ronde 3 in? Merci voor het opzoekwerk in ieder geval!
Volgens de kalender op de website van de voetbalbond komen we al in de derde ronde uit tegen THES. (Hier de link: https://belgianfootball.s3.eu-central-1 ... 1-5_NL.pdf) Ik vind het ook straf dat we al zo vroeg instromen. Is wel net hetzelfde als vorig jaar, toen speelden we ook onze eerste match in de derde ronde tegen Hoboken.

Carlke

Post by Carlke » Tue Jun 29, 2021 5:16 am

TV2002 wrote:
Mon Jun 28, 2021 8:32 pm
Axassin wrote:
Mon Jun 28, 2021 8:23 pm
TV2002 wrote:
Volgens de kalender op de website van de voetbalbond komen we al in de derde ronde uit tegen THES. (Hier de link: https://belgianfootball.s3.eu-central-1 ... 1-5_NL.pdf) Ik vind het ook straf dat we al zo vroeg instromen. Is wel net hetzelfde als vorig jaar, toen speelden we ook onze eerste match in de derde ronde tegen Hoboken.
Ja maar vorig seizoen zullen wij toen nog als amateur ploeg gezien zijn. Vermits we heel laat wisten dat het 1 b was !

Yentl1992

Post by Yentl1992 » Tue Jun 29, 2021 9:12 am

Zo vroeg instromen slaagt echt nergens op ... Alle andere tweede klassers stromen pas in op speeldag 5... Hier wil ik de reden wel eens voor weten!

KRKN

Post by KRKN » Tue Jun 29, 2021 10:40 am

Yentl1992 wrote:
Tue Jun 29, 2021 9:12 am
Zo vroeg instromen slaagt echt nergens op ... Alle andere tweede klassers stromen pas in op speeldag 5... Hier wil ik de reden wel eens voor weten!
Inderdaad bizar. En ook niet bepaald de meest makkelijke tegenstander. Tegenvaller.

Eric

Post by Eric » Tue Jun 29, 2021 2:55 pm

Prima eerste test, dat wel. Gaat een goeie indicatie zijn van waar we staan.

Gerda

Post by Gerda » Tue Jun 29, 2021 5:32 pm

Yentl1992 wrote:
Er kunnen maar 16 eersteklassers en 6 1B'ers later instromen.
Dat was bij een competitie met 14 in 1A en 8 in 1B ook al zo.

Yentl1992

Post by Yentl1992 » Wed Jun 30, 2021 8:58 am

Gerda wrote:
Tue Jun 29, 2021 5:32 pm
Yentl1992 wrote:
Er kunnen maar 16 eersteklassers en 6 1B'ers later instromen.
Dat was bij een competitie met 14 in 1A en 8 in 1B ook al zo.
Ik blijf het vreemd vinden om de simpele reden dat de eerste bekermatch net gepland staat in het eerste weekend van 1B voetbal. Zet desnoods de twee overige 1B ploegen tegenover elkaar in ronde 5, maar fair is het niet richting de competitie toe. Ofwel hebben we nu weer een midweek match, ofwel zitten we met onze speeldag in 1B te schuiven.

Post Reply