Challenger Pro League
Re: Proximus league
Dat klassement is toch wel echt vrij absurd
het gaat spannend blijven tot het einde. Hopelijk kunnen we weer wat rustiger ademhalen na volgend weekend.

Volgende speeldag toch weer wat boeiende duels:
Vrijdag mag thuis Virton Waasland Beveren ontvangen. De motor van die eerste lijkt wat te stokken, al moest WB ook het onderspit delven tegen Moeskroen. Moeilijk te voorspellen dus. De dag erop mag Lommel dit keer proberen Westerlo af te stoppen. Gezien Lommel toch ook erg veel goals slikt zie ik daar Westerlo ook zonder problemen winnen. Zondag trekken wij naar Moeskroen, en moet Deinze naar RWDM. Moeilijk te voorspellen.
Hopelijk kunnen wij de drie punten meepakken naar Lier en doet WB zijn plicht tegen Virton. Dan staan beide ploegen terug op een iets geruststellendere 7 punten.
Vrijdag mag thuis Virton Waasland Beveren ontvangen. De motor van die eerste lijkt wat te stokken, al moest WB ook het onderspit delven tegen Moeskroen. Moeilijk te voorspellen dus. De dag erop mag Lommel dit keer proberen Westerlo af te stoppen. Gezien Lommel toch ook erg veel goals slikt zie ik daar Westerlo ook zonder problemen winnen. Zondag trekken wij naar Moeskroen, en moet Deinze naar RWDM. Moeilijk te voorspellen.
Hopelijk kunnen wij de drie punten meepakken naar Lier en doet WB zijn plicht tegen Virton. Dan staan beide ploegen terug op een iets geruststellendere 7 punten.
Virton-WB na amper 13 minuten al 0-2...
Maar WB heeft nog niet zo goed als Lierse gespeeld volgens u?
Maar goed resultaat dit. Virton wordt onze voornaamste concurrent.
Maar goed resultaat dit. Virton wordt onze voornaamste concurrent.
LK heeft al meer goede matchen gespeelt, zie WB wekelijks aan het werk op tv net als LK. Virton zit ook ik een serieuse dip hoor na vanavond volgt een 0 op 12... Volgende week naar Deinze niet ondenkbeeldig 0 op 15.Volgende thuismatch wacht dan LK...
- Justhomuch
En dan ga je zien dat wij het weer heel moeilijk gaan hebben tegen Virton
Wij komen áltijd terug!
En de nervositeit kan beginnen..
RWDM en Deinze houden elkaar in evenwicht. Ik denk dat ze bij Deinze toch niet helemaal tevreden mogen zijn.