Jupiler Pro League

Alle voetbalcompetities in België kunnen hier besproken worden.
Vergaaneglorie
Re: Jupiler Pro League

Post by Vergaaneglorie » Mon Jul 15, 2019 12:21 pm

Idd maar foefelaars moeten bestraft worden en niet zoals nu de kakkers er tussenuit glippen.

ozzy105

Post by ozzy105 » Mon Jul 15, 2019 1:56 pm

Carlke wrote:
Sat Jul 13, 2019 9:50 am
nu zijn we helemaal vertrokken beerschot heeft voor rechtbank in brussel gewonnen competitie zal niet mogen starten.
als lokeren dat nu ook gaat doen wat kan ook al hadden ze zich erbij neer gelegd, dan zal in 1 amateur ook niet gestart worden zeker ? want tubeke en lierse k kunnen daar dan ook nog rol in gaan spelen. TRIESTIG ARM BELGIE. ik hoop dat ze belgie uitsluiten dit jaar van europees voetbal, dan gaan hun ogen mischien eens open.
Dit land is Ziek en nog geen klein beetje in al zijn gelederingen. Een landje dat leeft van gesjoemel enz .. als ik vergelijk het heden met 50 jaar geleden .. niks trots om op te zijn hoor hoe dit land geevolueerd is!

KRKN

Post by KRKN » Mon Jul 15, 2019 5:15 pm

Laten we het houden op voetbal ;)

Het enige voordeel dat we nu hebben is dat wij in 1e amateur gespaard worden van deze zever. Onze trainingen gaan net van start en het duurt verdekke nog lang eer we terug met inzet gaan spelen.

Een maat van me heeft trouwens een huis gekocht in Vise, dus das weer een reden om in Maart een verplaatsing mee te pikken. Hij wist me te vertellen dat het trouwens hun derde promotie op rij is.

Vergaaneglorie

Post by Vergaaneglorie » Mon Jul 15, 2019 10:43 pm

KRKN wrote:
Mon Jul 15, 2019 5:15 pm

Het enige voordeel dat we nu hebben is dat wij in 1e amateur gespaard worden van deze zever. Onze trainingen gaan net van start en het duurt verdekke nog lang eer we terug met inzet gaan spelen.

Een maat van me heeft trouwens een huis gekocht in Vise, dus das weer een reden om in Maart een verplaatsing mee te pikken. Hij wist me te vertellen dat het trouwens hun derde promotie op rij is.
En hier stopt het dan heb jij toch gezegd? :lol:

KRKN

Post by KRKN » Tue Jul 16, 2019 7:32 am

Vergaaneglorie wrote:
Mon Jul 15, 2019 10:43 pm
KRKN wrote:
Mon Jul 15, 2019 5:15 pm

En hier stopt het dan heb jij toch gezegd? :lol:
Hola, vergeten dat ik in JPL topic zat en niet in 1e amateur, excuses :D

Om het wel over de JPL te hebben: oude bekende Benson, inmiddels terug bij landskampioen Genk, heeft het net gevonden in een oefenpot tegen Genk. Jammer dat hij afviel voor de U21.

Flor

Post by Flor » Wed Jul 17, 2019 3:37 pm

Zelfs geen puntenaftrek voor KV. Absurd signaal op deze manier. Dat bondsreglement moeten ze aanpassen.

Carlke

Post by Carlke » Wed Jul 17, 2019 6:33 pm

Flor wrote:
Wed Jul 17, 2019 3:37 pm
Zelfs geen puntenaftrek voor KV. Absurd signaal op deze manier. Dat bondsreglement moeten ze aanpassen.
Gingen ze dat niet doen ? Dacht dat gelezen te hebben. Ik denk dat ze veel geluk hebben gehad dat het regelmend niet duidelijk is. Vind wel dat ze ze veel strenger hadden moeten straffen want ze zijn schuldig, gewoon ook de tv gelden paar jaar af nemen. Geen Europees voetbal daar liggen ze niet wakker van het.

Vergaaneglorie

Post by Vergaaneglorie » Wed Jul 17, 2019 9:27 pm

Apenland echt niet normaal! Dit hoor je toch niet in de rest van europa, elk jaar de zelfde zever, proces hier proces daar als ze degraderen. Maar nu is het al met matchfixing en nog komen ze er mee weg...

Carlke

Post by Carlke » Wed Jul 17, 2019 9:39 pm

Idd, en nu zijn we vertrokken met deze zever tot aan de volgende licenties. De ratten willen intrekking licentie Mechelen voor 20-21.

Eric

Post by Eric » Wed Jul 17, 2019 10:36 pm

Carlke wrote:
Wed Jul 17, 2019 9:39 pm
Idd, en nu zijn we vertrokken met deze zever tot aan de volgende licenties. De ratten willen intrekking licentie Mechelen voor 20-21.
Dat kan niet meer, blijkbaar. Ik vind het heel vreemd dat ze dan net een straf oplopen in de 2 andere competities waarin er geen vervalsing heeft plaatsgevonden.

Post Reply