Challenger Pro League
Re: Proximus league
Ik dacht dat onze deadline om het stamnummer door te geven gepasseerd was. Daarmee dat wij ons Lierse kwijt zijn.
-
Vergaaneglorie
https://www.hln.be/sport/voetbal/belgis ... ~a1528e80/
Aiaiaiai dat is dood gaan.........
Compassie met de supporters van Lokeren..Vergaaneglorie wrote: ↑Mon Mar 09, 2020 1:06 amhttps://www.hln.be/sport/voetbal/belgis ... ~a1528e80/
Ondertussen moet OHL komend weekend serieus aan de bak komend weekend.
Hernan staat op het punt het te flikken … dus zoals ik verwachte goede keuze geweest om Vreven buiten te smijten ..ozzy105 wrote: ↑Thu Oct 31, 2019 10:35 amEen beetje hetzelfde verhaal als bij LK he kwalitatieve kern hebben voor mee te doen voor promotie en kijk wat Vreven presteerde .. Losada kreeg een aangetaste groep voor zich en dat heeft tijd nodig om te genezen! De eerste periode was allang gevlogen ik verwacht Beerschot in de tweede periode ..
ozzy105 wrote: ↑Mon Mar 09, 2020 10:39 pmHernan staat op het punt het te flikken … dus zoals ik verwachte goede keuze geweest om Vreven buiten te smijten ..ozzy105 wrote: ↑Thu Oct 31, 2019 10:35 amEen beetje hetzelfde verhaal als bij LK he kwalitatieve kern hebben voor mee te doen voor promotie en kijk wat Vreven presteerde .. Losada kreeg een aangetaste groep voor zich en dat heeft tijd nodig om te genezen! De eerste periode was allang gevlogen ik verwacht Beerschot in de tweede periode ..
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Vandaag of morgen meer nieuws over Lokeren..
-
Vergaaneglorie
Failliet, ben er 100% zeker van, die heeft niets zoals de sammy in den tijd achter de hand!
en dan komen ze via een achterpoortje voor zo weinig mogelijk geld boven water met een ander klein ploegje als stamnummer!
en dan komen ze via een achterpoortje voor zo weinig mogelijk geld boven water met een ander klein ploegje als stamnummer!
Nog geen witte rook. Heel erg benieuwd.Vergaaneglorie wrote: ↑Tue Mar 10, 2020 7:07 pmFailliet, ben er 100% zeker van, die heeft niets zoals de sammy in den tijd achter de hand!
-
Vergaaneglorie
Die gaan niets vertellen zolang er geen deadline is blijven die rond de pot draaien.KRKN wrote: ↑Wed Mar 11, 2020 11:35 amNog geen witte rook. Heel erg benieuwd.Vergaaneglorie wrote: ↑Tue Mar 10, 2020 7:07 pmFailliet, ben er 100% zeker van, die heeft niets zoals de sammy in den tijd achter de hand!
kennen we alles van, niet?