Jupiler Pro League
Re: Jupiler Pro League
90% van hun bestuur heeft inmiddels de biezen gepakt .. de geloofwaardigheid is totaal weg een zwarte blz in de Belgische voetbalgeschiedenis.
Ook benieuwd als dit maar geen staartje krijgt .. ondertussen willen zowel Beerschot als Lokeren volgend jaar alsnog in hoogste klasse spelen. Wordt daaraan gevolg gegeven wat niet ondenkbeeldig is heeft dit gevolgen voor zowel 1B als 1ste Amateurklasse ..
Dat vraag ik me ook af. Maar met zo'n beperkte voorbereiding aan 1B beginnen lijkt me ook al een ticket om meteen terug te zakken.
Dat gaan ze nooit doen liever compensatie geven denk. Alle kalenders zijn gemaakt. In Italië doen ze wel iets met corupte ploegen,Juventus hebben ze doen zakken toen.
Een goei negatief puntensaldo om de competitie aan te vangen lijkt me nu de enige rechtvaardige weg voorwaarts.
-
Dikke schande: made in belgium
In dit apenland is ook alles mogelijk vooral als je wat centen hebt en is niet alleen hoor in de voetballerij ..
nu zijn we helemaal vertrokken beerschot heeft voor rechtbank in brussel gewonnen competitie zal niet mogen starten.
als lokeren dat nu ook gaat doen wat kan ook al hadden ze zich erbij neer gelegd, dan zal in 1 amateur ook niet gestart worden zeker ? want tubeke en lierse k kunnen daar dan ook nog rol in gaan spelen. TRIESTIG ARM BELGIE. ik hoop dat ze belgie uitsluiten dit jaar van europees voetbal, dan gaan hun ogen mischien eens open.
als lokeren dat nu ook gaat doen wat kan ook al hadden ze zich erbij neer gelegd, dan zal in 1 amateur ook niet gestart worden zeker ? want tubeke en lierse k kunnen daar dan ook nog rol in gaan spelen. TRIESTIG ARM BELGIE. ik hoop dat ze belgie uitsluiten dit jaar van europees voetbal, dan gaan hun ogen mischien eens open.
Pff dit blijft maar duren. Om horendol van te worden. Hoe dan ook moet dat reglement aangepast worden. Dit mag niet meer voorvallen.