Challenger Pro League
Re: Proximus league
Vertel! Mag in PM eventueelJusthomuch wrote: ↑Mon Aug 16, 2021 8:32 amOok zoiets opgevangenKLSK190630 wrote: ↑Sun Aug 15, 2021 6:29 pmIk denk dat je je in Westerlo nog wel aan iets mag verwachten, van wat ik al hoorde, wordt grappig![]()
![]()

Kreeg net van iemand te horen dat keukens Van Lommel op de boarding stond bij Westerlo. Das op zen minst wel dom te noemen.
Westerlo-RWDM 0-0 na een zwakke partij...
En waarom is dat dom? Een bedrijf kan toch perfect meerdere marketing strategieën hanteren om zijn naamsbekendheid te vergroten?
Ik geef u nog een paar voorbeelden uit de 'eigen keuken'

- zimmer staal; loges + boarding op antwerp, idem op anderlecht
- verzekeringen Van Dessel; loges + boarding op anderlecht
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Dom is misschien het verkeerde woord en het moet gezegd, ik ken niets van de marketing wereld, maar ik vind het vreemd dat een hoofdsponsor een nabije concurrent ook sponsort. Dat vind ik bij kleinere sponsors een ander verhaal ofzo.Axassin wrote: ↑Fri Aug 20, 2021 11:02 pmEn waarom is dat dom? Een bedrijf kan toch perfect meerdere marketing strategieën hanteren om zijn naamsbekendheid te vergroten?
Ik geef u nog een paar voorbeelden uit de 'eigen keuken';
- verzekeringen Van Dessel; loges + boarding op anderlecht

Gevaarlijk als er keukens aan de pas komenXDV1906 wrote: ↑Fri Aug 20, 2021 11:59 pmDom is misschien het verkeerde woord en het moet gezegd, ik ken niets van de marketing wereld, maar ik vind het vreemd dat een hoofdsponsor een nabije concurrent ook sponsort. Dat vind ik bij kleinere sponsors een ander verhaal ofzo.Axassin wrote: ↑Fri Aug 20, 2021 11:02 pmEn waarom is dat dom? Een bedrijf kan toch perfect meerdere marketing strategieën hanteren om zijn naamsbekendheid te vergroten?
Ik geef u nog een paar voorbeelden uit de 'eigen keuken';
- verzekeringen Van Dessel; loges + boarding op anderlecht![]()

- Justhomuch
Wij komen áltijd terug!
Een 0 op 6 voor Moeskroen, dat ook met serieus wat Coronagevallen kampt. Volgende speeldag krijgen die WB over de vloer, toch ook geen cadeau. Sombere start daar.