Jupiler Pro League
Re: Jupiler Pro League
Genk wee geflikt dankt de arbitrage maar Antwerp...Union laat hier wel de kans liggen 1-0 voor niks aan de hand tegen een zwak Club en maar achteruit kruipen voor die angst.. Union laat het voor de tweede keer liggen zulke kans krijgen ze nooit meer voor kampioen te worden.
Veel fans in Brugge lachen er niet mee !
Wat een ongelooflijke ontknoping gaan we echt niet snel meer zien denk ik.
- Justhomuch
Ik gun het ze wel, 66 jaar is lang, gehaat door iedereen...
Ik stoor me wel aan de hoeveelheid succes-supporters die ineens de fanatiekste blijken te zijn, en x aantal jaren geleden een abo op het Lisp hadden.
Ik stoor me wel aan de hoeveelheid succes-supporters die ineens de fanatiekste blijken te zijn, en x aantal jaren geleden een abo op het Lisp hadden.
Wij komen áltijd terug!
Waar is de tijd dat er op de bosuil amper 1500 man, trommelaar zat op een kille zaterdagavond... Geen politici te zien, weinig of geen bv... Succes trekt altijd aan als vliegen Justho is met alles zo. Speelt Lierse morgen terug in de hoogste klasse ga je ze zien binnenstromen en vechten voor een plekje en speel je regelmatig voor een vol huis! Zo simpel is het. Kijk naar de bekermatch tegen Anderlecht en dan nog op een donderdagavond dik 11000 man.. Ik vrees dat Lierse het momentum aan het verliezen is, je verliest jaar na jaar supporters logisch ook. Volgend seizoen zou je kunnen promoveren wss gaan er dan 3 clubs overgaan. Blijven aanmodderen is voor een club als Lierse not done in 1B gaat altijd faliekant aflopen, minder en minder volk, minder inkomsten enz enz.. Daarom blijf ik hopen op een nieuwe investeerder met gezond verstand enz. Met LVT promoveer je nooit dat mag je noteren.Justhomuch wrote: ↑Mon Jun 05, 2023 12:49 pmIk gun het ze wel, 66 jaar is lang, gehaat door iedereen...
Wat zit nu Pol te lullen over het stadion??? Beetje vergeetachtig aan het worden zekers??? Wie is nu al jaren blauw-zwart aan het dwarsbomen? Niet alles en iedereen is te koop gelukkig maar. Lol, het stadsbestuur met op kop de kleine leider gaat zich eens moeien en Mevrouw Mintjens onder druk zetten enz... Hmm, wie zit er nu ook juist in het clubbestuur? Dacht het rekenwonder 72+35=117...Wat smeerlapperij toch! Volhouden Mevrouw volhouden!
- Justhomuch
En ondertussen zit het er bovenarms op op den Bosuil, ik pak mijn popcorn alvast klaar.
Wij komen áltijd terug!
- Justhomuch
2.... gent speelt in 1a europees heeft mooi stadion dan gaat het sneller om iemand te vinden he.