1ste Amateur
Re: 1ste Amateur
Delorge nog wachten blessure dus er niet bij.
Thes en Chatelet onderuit. Meevallers.
Virton wel vlot gewonnen.
Virton wel vlot gewonnen.
Thes laat eindelijk eens een steek vallen, het werd tijd. Die had ik echt niet zien aankomen. Hopelijk kruipt er wat twijfel in hun hoofden.
Alles - op de top 3 na - ligt inderdaad op een hoopje. Dat zorgt er nu voor dat de rangschikking niet zo vrolijk oogt maar anderzijds dat je na 1 match wel gewoon aardig kan klimmen. Ik hoop toch dat we binnen een maand ons een stuk steviger kunnen nestelen in de top 4.
RWDM speelt ‘maar’ gelijk en Deinze verliest vandaag. Al bij al nog een goed weekend.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Jup, zeker gezien hun tegenstanders niet de sterkste zijn. Bizarre reeks toch. Jammer van Virton.
Ik vind een 6/6 wel stilaan een must nu, met Seraing en Knokke op ons programma.
Knokke is wel geen evidentie om van te winnen... zijn dit weekend met 4-1 van Deinze gewonnen.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
En als zelfs Geel al tegen Thes wint, dan zijn het rare feestdagen geweest.
Ik hoop dat het eenmalige opflakkeringen waren. Ik zou ons graag eens een match zien domineren, en dat heb ik eigenlijk nog amper weten gebeuren (tegen Oudenaarde blijkbaar, maar daar was ik niet bij). Seraing moet het slachtoffer van dienst worden zaterdag.
Trouwens, volgende speeldag staan er nog interessante duels op het programma. RWDM ontvangt Dender en Virton mag het opnemen tegen Deinze. Vooral die laatste gaan wij in de gaten moeten houden. Hopelijk een puntendeling.
Goh, of misschien nog eerder winst van Deinze als we voorlopig enkel top 4 als doel pakken. Als Dender zo speelt als afgelopen weekend kan RWDM nog wel eens punten verliezen. Wat ook van ons gezegd kan worden, maar dan in ander opzichtKRKN wrote: ↑Mon Jan 14, 2019 7:27 pmEn als zelfs Geel al tegen Thes wint, dan zijn het rare feestdagen geweest.
Ik hoop dat het eenmalige opflakkeringen waren. Ik zou ons graag eens een match zien domineren, en dat heb ik eigenlijk nog amper weten gebeuren (tegen Oudenaarde blijkbaar, maar daar was ik niet bij). Seraing moet het slachtoffer van dienst worden zaterdag.
Trouwens, volgende speeldag staan er nog interessante duels op het programma. RWDM ontvangt Dender en Virton mag het opnemen tegen Deinze. Vooral die laatste gaan wij in de gaten moeten houden. Hopelijk een puntendeling.

als we eerst maar zelf eens winnen ! zet je een reeks neer heb je zo een kloof maar niemand in onze buurt kan het blijkbaar.
Inderdaad; met al een ‘bescheiden’ 9/9 zou je in deze reeks al wonderen doen. Ik hoop er vurig op (en hoopte eigenlijk al te beginnen in Dender, maar ok).