Jupiler Pro League
Re: Jupiler Pro League
Dat is zoals op de Bosuil he Justho daar zit er ook ene die zijn vies zaakje afkocht voor peanuts...Justhomuch wrote: ↑Thu Dec 29, 2022 10:29 amMaar dit vind ik er wel over, 2 wedstrijden minder en eruit, zoiets kan toch enkel hier?Nirvana wrote: ↑Wed Dec 28, 2022 10:38 pmSnap het ook niet. Voor het WK nog de grote man met kwalificatie CL en geen man overboord (dankzij halvering punten) in competitie.
We zijn nu 2 wedstrijden verder en hij ligt buiten
Achja, trainers zijn nu eenmaal een wegwerpproduct geworden. En de spelers op de plein maar geld als slijk verdienen.
Om nog maar over hun malafide bestuur te zwijgen, maar zolang die met geld zwaaien zwijgen hun supporters.
Niet vergeten dat een deel van de supporters hem ook buiten wou he. Vind dat zelf ook heel bizar. Die opgeblazen (en onrealistische?) verwachtingen zijn eigenlijk een teken van hoe goed dat ze het de afgelopen jaren hebben gedaan.ozzy105 wrote: ↑Thu Dec 29, 2022 2:38 pmDat is zoals op de Bosuil he Justho daar zit er ook ene die zijn vies zaakje afkocht voor peanuts...Justhomuch wrote: ↑Thu Dec 29, 2022 10:29 amMaar dit vind ik er wel over, 2 wedstrijden minder en eruit, zoiets kan toch enkel hier?Nirvana wrote: ↑Wed Dec 28, 2022 10:38 pmSnap het ook niet. Voor het WK nog de grote man met kwalificatie CL en geen man overboord (dankzij halvering punten) in competitie.
We zijn nu 2 wedstrijden verder en hij ligt buiten
Achja, trainers zijn nu eenmaal een wegwerpproduct geworden. En de spelers op de plein maar geld als slijk verdienen.
Om nog maar over hun malafide bestuur te zwijgen, maar zolang die met geld zwaaien zwijgen hun supporters.
Westerlo vangt miljoenen voor Foster. Straffe uitgaande transfer. Als je dat kan doen als club van die grootte..
- Justhomuch
Was ik ook al aan't denken, Kompany heeft toch al veel betekend voor de Belgische competitie...
Wij komen áltijd terug!
Yentl Van Genechten toch onbetwist basisspeler bij Eupen, da's knap.
Zeg voortaan niet meer Stayen maar wel Daio Wasabi Stayen Stadium
- Justhomuch
Dit weekend Eupen - Oostende. Dat gaat bepalend zijn wie we volgend jaar in 1B zien.
Ik vrees dat Zulte een vogel voor de kat is.
Voila, en daar ligt Brugge. Nog drie clubs in de running. Ik zet m'n geld op Antwerp.