Jupiler Pro League
Re: Jupiler Pro League
Alderweireld dropt een zware hint over zijn transfer naar RAFC. Hoewel ik niet geloof dat ze dit jaar de titel halen, gaat het de komende 3 a 4 jaar wel een keertje prijs zijn denk ik.
Dat moeten we onmiddellijk met Ozzy checken.
Die heeft meestal een perfect zicht op zulke zaken. Altijd boenk erop!
Ze mogen blij zijn dat Paul Plastiek een regeling met de fiscus heeft kunnen bekomen van 10 miljoen euro ipv 153 miljoen euro.... Nu zo gaat dit in dit landje gelukkig maar voor sjoemelaars enz... Een kleine garnaal moet het eens proberen en voor maar luttele eurokes, verziekte maatschappij is het waarin we anno 2022 leven.
- Justhomuch
Volgend seizoen zal het van de moetes zijn!
Wij komen áltijd terug!
-
ozzy105 wrote: ↑Mon Jul 04, 2022 9:19 pmZe mogen blij zijn dat Paul Plastiek een regeling met de fiscus heeft kunnen bekomen van 10 miljoen euro ipv 153 miljoen euro.... Nu zo gaat dit in dit landje gelukkig maar voor sjoemelaars enz... Een kleine garnaal moet het eens proberen en voor maar luttele eurokes, verziekte maatschappij is het waarin we anno 2022 leven.
Ozzy echt waar man, jij bent me toch ne kerel ze.
Je beseft toch dat jij er ook mee voor opdraait voor zulke kerels? Het geld dat de fiscus verloren laat gaan wordt door de kleine burger ergens hier of daar terug betaald... Zo simpel is het.KLSK190630 wrote: ↑Mon Jul 04, 2022 10:03 pmozzy105 wrote: ↑Mon Jul 04, 2022 9:19 pmZe mogen blij zijn dat Paul Plastiek een regeling met de fiscus heeft kunnen bekomen van 10 miljoen euro ipv 153 miljoen euro.... Nu zo gaat dit in dit landje gelukkig maar voor sjoemelaars enz... Een kleine garnaal moet het eens proberen en voor maar luttele eurokes, verziekte maatschappij is het waarin we anno 2022 leven.
Ozzy echt waar man, jij bent me toch ne kerel ze.
Laten we politiek hier uit laten
Alderweireld Gaat naar rafc hopen dat tegen valt ik moet die ploeg nie ik haat die meer dan kvm
Morgen is het zo ver dus pronostieken kampioen Brugge zaken Eupen serairing ga weer 17 zijn wa denken jullie