1ste Amateur
-
Re: 1ste Amateur
Dat komt er van onze "god" Luc de alleen heerser die niks en niemand duldt.Carlke wrote: ↑Sun Oct 12, 2025 1:12 pmZal wel zijn minste wat je kan zeggen , en daar weten ze hoe ver ze kunnen geraken maximum en zeggen dat ook. Bij ons blijven ze maar over 1 a dromen en top 6 in 1 b . Maar maken het niet waar . En dit is niet slecht bedoeld maar als je geen centen hebt of medeinvesteerders spreek u dan ook deze ambities niet uit.Devyd wrote: ↑Sun Oct 12, 2025 9:30 amWe kunnen er allemaal al eens mee lachen en doen , zal er zelf nooit een voet op het stadion zetten .
Maar op deze moment kunnen we niet ontkennen dat ze daar goe bezig zijn met beperkte middelen he .
Al eens gezien hoeveel lokale sponsors daar rond het plein hangen ? Kunnen wij van dromen .
Ondertussen ook Smets binnen gehaald als auto sponsor , die hebben ze hier weg gejaagd met belachelijke prijzen .
Ondertussen loopt het daar sportief ook van een leien dakje .
Dus op de moment moeten we er ni te hard mee lachen . Op 1 of andere manier draait de motor daar wel op volle toeren terwijl hij bij ons piept en kraakt![]()
Komt niet goed en in mondjesmaat beginnen er dat in te zien.
Maar wij hebben dan ook geen stadion cadeau gekregen zoals Lyra he ...
Formerly known as Lisp-boy
-
Jullie hebben een dikke 10 miljoen van de stad gekregen? Ben ook wel een beetje beu gelezen dat de supporters dit zelf hebben klaargespeeld.De Ideale Wereld wrote: ↑Sun Oct 12, 2025 10:37 pmWaar baseert u zich op voor deze boude uitspraak? Graag feiten.
-
Dat is voor Sportpark Lier. Het L’Avenirstadion wordt bekostigd door Lyra-Lierse zelf.
- Justhomuch
Zie he Carlke, het is eigenlijk heel simpel, de Luc is een fundering aan't leggen (immo, facaliteiten, business enz). Sportief heeft die geen kaas gegeten, maar wij als supporter gaan daar in de toekomst de vruchten van pakken bij een overname, lvt is ons eindstation niet he. Heeft hetzelfde gedaan op Antwerp btw, en daar hoor ik wel veel positieve signalen van supporters.Carlke wrote: ↑Sun Oct 12, 2025 1:12 pmZal wel zijn minste wat je kan zeggen , en daar weten ze hoe ver ze kunnen geraken maximum en zeggen dat ook. Bij ons blijven ze maar over 1 a dromen en top 6 in 1 b . Maar maken het niet waar . En dit is niet slecht bedoeld maar als je geen centen hebt of medeinvesteerders spreek u dan ook deze ambities niet uit.Devyd wrote: ↑Sun Oct 12, 2025 9:30 amWe kunnen er allemaal al eens mee lachen en doen , zal er zelf nooit een voet op het stadion zetten .
Maar op deze moment kunnen we niet ontkennen dat ze daar goe bezig zijn met beperkte middelen he .
Al eens gezien hoeveel lokale sponsors daar rond het plein hangen ? Kunnen wij van dromen .
Ondertussen ook Smets binnen gehaald als auto sponsor , die hebben ze hier weg gejaagd met belachelijke prijzen .
Dus op de moment moeten we er ni te hard mee lachen . Op 1 of andere manier draait de motor daar wel op volle toeren terwijl hij bij ons piept en kraakt![]()
Wat de Lyra betreft, ze zijn daar idd goed bezig met weinig middelen, die sponsors, ik ga daar niet over liegen, dat pikt.
Ze gaan alleen wel moeten stoppen met stenen smijten want kan wel eens een dure rekening worden.
Wij komen áltijd terug!
-
Ik zie het inderdaad ook zo, LVT is ons eindstadium niet, wie nadien komt met voldoende geld zal een structuur en infrastructuur erven, maar voetbal draait op de 1e plaats toch nog altijd over wat op de groene mat gebeurd....Justhomuch wrote: ↑Mon Oct 13, 2025 11:42 amZie he Carlke, het is eigenlijk heel simpel, de Luc is een fundering aan't leggen (immo, facaliteiten, business enz). Sportief heeft die geen kaas gegeten, maar wij als supporter gaan daar in de toekomst de vruchten van pakken bij een overname, lvt is ons eindstation niet he. Heeft hetzelfde gedaan op Antwerp btw, en daar hoor ik wel veel positieve signalen van supporters.Carlke wrote: ↑Sun Oct 12, 2025 1:12 pmZal wel zijn minste wat je kan zeggen , en daar weten ze hoe ver ze kunnen geraken maximum en zeggen dat ook. Bij ons blijven ze maar over 1 a dromen en top 6 in 1 b . Maar maken het niet waar . En dit is niet slecht bedoeld maar als je geen centen hebt of medeinvesteerders spreek u dan ook deze ambities niet uit.Devyd wrote: ↑Sun Oct 12, 2025 9:30 amWe kunnen er allemaal al eens mee lachen en doen , zal er zelf nooit een voet op het stadion zetten .
Wat de Lyra betreft, ze zijn daar idd goed bezig met weinig middelen, die sponsors, ik ga daar niet over liegen, dat pikt.
Ze gaan alleen wel moeten stoppen met stenen smijten want kan wel eens een dure rekening worden.
- Justhomuch
Daar geef ik u gelijk in, zo jaag je supporters weg. Maar ik ben ook van mening dat de ploeg die we nu hebben veel beter kan dan wat ze tot nu toe lieten zien, het moet er alleen eens uitkomen...Tamas Krivitz wrote: ↑Mon Oct 13, 2025 1:16 pmIk zie het inderdaad ook zo, LVT is ons eindstadium niet, wie nadien komt met voldoende geld zal een structuur en infrastructuur erven, maar voetbal draait op de 1e plaats toch nog altijd over wat op de groene mat gebeurd....Justhomuch wrote: ↑Mon Oct 13, 2025 11:42 amZie he Carlke, het is eigenlijk heel simpel, de Luc is een fundering aan't leggen (immo, facaliteiten, business enz). Sportief heeft die geen kaas gegeten, maar wij als supporter gaan daar in de toekomst de vruchten van pakken bij een overname, lvt is ons eindstation niet he. Heeft hetzelfde gedaan op Antwerp btw, en daar hoor ik wel veel positieve signalen van supporters.Carlke wrote: ↑Sun Oct 12, 2025 1:12 pm
Zal wel zijn minste wat je kan zeggen , en daar weten ze hoe ver ze kunnen geraken maximum en zeggen dat ook. Bij ons blijven ze maar over 1 a dromen en top 6 in 1 b . Maar maken het niet waar . En dit is niet slecht bedoeld maar als je geen centen hebt of medeinvesteerders spreek u dan ook deze ambities niet uit.
Die structuur die nu gebouwd wordt maakt het ook interessant voor andere ondernemers, niemand wil direct veel kosten hebben, en lvt kan meer vragen natuurlijk, wat ook volledig zijn goed recht is.
Wij komen áltijd terug!
Hoop het echt !Justhomuch wrote: ↑Mon Oct 13, 2025 11:42 amZie he Carlke, het is eigenlijk heel simpel, de Luc is een fundering aan't leggen (immo, facaliteiten, business enz). Sportief heeft die geen kaas gegeten, maar wij als supporter gaan daar in de toekomst de vruchten van pakken bij een overname, lvt is ons eindstation niet he. Heeft hetzelfde gedaan op Antwerp btw, en daar hoor ik wel veel positieve signalen van supporters.Carlke wrote: ↑Sun Oct 12, 2025 1:12 pmZal wel zijn minste wat je kan zeggen , en daar weten ze hoe ver ze kunnen geraken maximum en zeggen dat ook. Bij ons blijven ze maar over 1 a dromen en top 6 in 1 b . Maar maken het niet waar . En dit is niet slecht bedoeld maar als je geen centen hebt of medeinvesteerders spreek u dan ook deze ambities niet uit.Devyd wrote: ↑Sun Oct 12, 2025 9:30 amWe kunnen er allemaal al eens mee lachen en doen , zal er zelf nooit een voet op het stadion zetten .
- Justhomuch
Nooit wanhopen!Carlke wrote: ↑Mon Oct 13, 2025 5:55 pmHoop het echt !Justhomuch wrote: ↑Mon Oct 13, 2025 11:42 amZie he Carlke, het is eigenlijk heel simpel, de Luc is een fundering aan't leggen (immo, facaliteiten, business enz). Sportief heeft die geen kaas gegeten, maar wij als supporter gaan daar in de toekomst de vruchten van pakken bij een overname, lvt is ons eindstation niet he. Heeft hetzelfde gedaan op Antwerp btw, en daar hoor ik wel veel positieve signalen van supporters.Carlke wrote: ↑Sun Oct 12, 2025 1:12 pm
Zal wel zijn minste wat je kan zeggen , en daar weten ze hoe ver ze kunnen geraken maximum en zeggen dat ook. Bij ons blijven ze maar over 1 a dromen en top 6 in 1 b . Maar maken het niet waar . En dit is niet slecht bedoeld maar als je geen centen hebt of medeinvesteerders spreek u dan ook deze ambities niet uit.

Wij komen áltijd terug!