Challenger Pro League
Re: Proximus league
Seraing zou gewoon zware boete moeten krijgen. Ze steken het zelf op hun team manager (die al weg is intussen?). Verantwoordelijkheid als club van zich afschuiven.
Het zou wel straf zijn dat Seraing zou zakken en Beveren/Kakkers paar jaar geleden niet voor hun matchfixing, wat toch nog altijd erger is vind ik.
Ik zie Bob ooit graag T1 worden, maar geef hem dan wel een kern en de middelen waar die iets mee kan. Anders verbrandt je je clubiconen.
Het zou wel straf zijn dat Seraing zou zakken en Beveren/Kakkers paar jaar geleden niet voor hun matchfixing, wat toch nog altijd erger is vind ik.
Ik zie Bob ooit graag T1 worden, maar geef hem dan wel een kern en de middelen waar die iets mee kan. Anders verbrandt je je clubiconen.
Een belangrijk nieuwtje dat wat vergeten lijkt te worden: er komen komend seizoen géén belofteploegen in 1B.
-
WB heeft zijn nieuwe coach gevonden. Ik denk dat die wel eens zouden kunnen verschieten hoe moeilijk 1b is volgend jaar.
Wie is jullie titelfavoriet voor komend seizoen? Ik denk dat het zeer open zal zijn zonder echte uitschieters zoals union dit jaar.
En wie weet, dromen mag hé
Wie is jullie titelfavoriet voor komend seizoen? Ik denk dat het zeer open zal zijn zonder echte uitschieters zoals union dit jaar.
En wie weet, dromen mag hé

Inderdaad. Gaat nipter zijn als anders. Ik gok Westerlo en Lommel.KLSK190630 wrote: ↑Tue May 18, 2021 12:14 pmWB heeft zijn nieuwe coach gevonden. Ik denk dat die wel eens zouden kunnen verschieten hoe moeilijk 1b is volgend jaar.
En wie weet, dromen mag hé![]()
Westerlo? Beginnen vanaf nul zal moeilijk worden tenzij de mayo vanaf het begin pakt.... Voor mij Lommel en RWDM wanneer ze hun kern kunnen bijeen houden!Flor wrote: ↑Tue May 18, 2021 12:38 pmInderdaad. Gaat nipter zijn als anders. Ik gok Westerlo en Lommel.KLSK190630 wrote: ↑Tue May 18, 2021 12:14 pmWB heeft zijn nieuwe coach gevonden. Ik denk dat die wel eens zouden kunnen verschieten hoe moeilijk 1b is volgend jaar.
Denk da we niet gaan moeten onderdoen voor de rest maar dat alles heel dicht bij elkaar gaat hangen. Da kan zowel positief als negatief uitdraaien he maar denk dat Lommel er gaat bovenuit steken...KLSK190630 wrote: ↑Tue May 18, 2021 12:14 pmWB heeft zijn nieuwe coach gevonden. Ik denk dat die wel eens zouden kunnen verschieten hoe moeilijk 1b is volgend jaar.
VeelRe: Proximus league
Veel te vroeg om daar nu al voorspellingen over te doen . Veel gaat afhangen van transfers !
Ik ben vooral curieus wat we uit de hoek van de nieuwkomers gaan mogen verwachten. Virton heeft nog geen speler aangekondigd. Wie gaan WB & Moeskroen aantrekken? Die teams gaan er ook helemaal anders uitzien. De goesting om terug een match mee te pikken is groot 
Heb een collega die fan is van Moeskroen (ze bestaan!). Dat wordt al een toffe match

Heb een collega die fan is van Moeskroen (ze bestaan!). Dat wordt al een toffe match

En Westerlo die beginnen ook van nul...KRKN wrote: ↑Tue May 18, 2021 8:14 pmIk ben vooral curieus wat we uit de hoek van de nieuwkomers gaan mogen verwachten. Virton heeft nog geen speler aangekondigd. Wie gaan WB & Moeskroen aantrekken? Die teams gaan er ook helemaal anders uitzien. De goesting om terug een match mee te pikken is groot
Heb een collega die fan is van Moeskroen (ze bestaan!). Dat wordt al een toffe match![]()
Jonas de roeck op gesprek in Westerlo blijkbaar.