Challenger Pro League
Re: Proximus league
Gaan geruchten dat de Amerikanen zouden verkopen...
- Justhomuch
Als het over sollen gaat is niemand te vertrouwen!
Wij komen áltijd terug!
-
Visé licentie gekregen voor 1b, moeten we ons zorgen maken?
Maar neen, Westerlo bv heeft ook licentie voor 1a.KLSK190630 wrote: ↑Mon May 10, 2021 11:51 amVisé licentie gekregen voor 1b, moeten we ons zorgen maken?
Deinze-Westerlo-Lommel-RWDM-Virton-LK zijn al een zekerheid wie gaat de groep vervolledigen? Moeskroen? Beveren ? Seraing wat daar mee bestraffing is minstens degradatie naar 1ste Nationale...
Hier gaan we weer Beveren wil in 1 a blijven door die corona problemen bij Seraing 

Bob verlaat Westerlo...
Die heeft afgelopen seizoen zijn liefde voor Lierse geuit tijdens interviews. Ik zie die nog snel naar Lierse komen.
Die heeft afgelopen seizoen zijn liefde voor Lierse geuit tijdens interviews. Ik zie die nog snel naar Lierse komen.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
-
Een trainersduo Bob Tom lijkt mij anders ook wel oke, al vrees ik dat ze dat beiden niet zien zitten om iemand naast zich te dulden.
De Turken beginnen zenuwachtiger te worden logisch ook ik zie die nog afbollen als het volgend jaar of jaar erop niet bingo is....