Jupiler Pro League
Re: Jupiler Pro League
Mijn broek zakt toch een beetje af van de uitspraken van onze voorzitter.
"Lierse is in het verleden te zwaar bestraft geweest."
Als hij doelt op het niet verkrijgen van onze licentie vorig jaar, dan volg ik hem daar niet in. Zo werden onze spelers en medewerkers werden al maandenlang niet betaald omdat een Egyptische idioot en zijn hielenlikkers het niet nodig vonden om ons stamnummer 30 fatsoenlijk te beheren. Alle gevolgen van dien zijn daar een logisch gevolg van geweest. En rond deze periode word ik daar nog steeds kwaad van.
Geef mij trouwens met Lierse Kempenzonen maar een promotie door ze sportief af te dwingen. Da's in mijn ogen de enige manier om onze plek rechtmatig te verdienen.
Als hij doelt op het niet verkrijgen van onze licentie vorig jaar, dan volg ik hem daar niet in. Zo werden onze spelers en medewerkers werden al maandenlang niet betaald omdat een Egyptische idioot en zijn hielenlikkers het niet nodig vonden om ons stamnummer 30 fatsoenlijk te beheren. Alle gevolgen van dien zijn daar een logisch gevolg van geweest. En rond deze periode word ik daar nog steeds kwaad van.
Geef mij trouwens met Lierse Kempenzonen maar een promotie door ze sportief af te dwingen. Da's in mijn ogen de enige manier om onze plek rechtmatig te verdienen.
Lierenaar wrote: ↑Fri May 10, 2019 3:22 pmMijn broek zakt toch een beetje af van de uitspraken van onze voorzitter.
Ik denk niet dat hij Samy wil verdedigen, integendeel... maar eerder doelt de jaren ervoor.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Ik denk de zaak Ye, Lierse werd daar wel niet veroordeeld ofzo, maar stuurde wel enkele zeer belangrijke spelers de laan uit. Sportief zijn de daar toen eigenlijk aan de neergang begonnen. Dat terwijl andere clubs doodleuk hun spelers lieten zitten. Dat was achteraf misschien naïef. Maar daar hebben we toen vooral ons zelf gestraft. Dat kan je niemand anders verwijten.
Qua licentieproblemen onder Wadi Delta, tja dat was schering en inslag. Er was geen organisatie, men kon maanden werken aan een sanering van de financiën, als de Zonnekoning uit Egypte opeens zin had om een miljoen uit te geven, dan deed die dat. Diegenen die hiervan op de hoogte waren zijn ook allemaal gewoon blijven zitten op hun stekje. In dat opzicht klopt wat Lierenaar zegt. De enige die in feite zijn conclusies heeft getrokken en een signaal wou geven is de immer verguisde De Preter. Dat is de enige die zélf zijn ontslag heeft gegeven. Werken onder Maged Samy was waanzin. Hadden er maar veel meer dat voorbeeld gevolgd. Misschien was de massa dan wakker geworden, misschien was de Eeuwling Lierse er dan nog...
Maar goed, vooruit nu! Sportief opgaan is toch altijd het mooiste he. Succes moeten we verdienen, niet gratis krijgen bij een doos cornflakes.
Qua licentieproblemen onder Wadi Delta, tja dat was schering en inslag. Er was geen organisatie, men kon maanden werken aan een sanering van de financiën, als de Zonnekoning uit Egypte opeens zin had om een miljoen uit te geven, dan deed die dat. Diegenen die hiervan op de hoogte waren zijn ook allemaal gewoon blijven zitten op hun stekje. In dat opzicht klopt wat Lierenaar zegt. De enige die in feite zijn conclusies heeft getrokken en een signaal wou geven is de immer verguisde De Preter. Dat is de enige die zélf zijn ontslag heeft gegeven. Werken onder Maged Samy was waanzin. Hadden er maar veel meer dat voorbeeld gevolgd. Misschien was de massa dan wakker geworden, misschien was de Eeuwling Lierse er dan nog...
Maar goed, vooruit nu! Sportief opgaan is toch altijd het mooiste he. Succes moeten we verdienen, niet gratis krijgen bij een doos cornflakes.
Je verwoord helemaal wat ik bedoel, goemmer.goemmer wrote: ↑Sun May 12, 2019 9:45 amIk denk de zaak Ye, Lierse werd daar wel niet veroordeeld ofzo, maar stuurde wel enkele zeer belangrijke spelers de laan uit. Sportief zijn de daar toen eigenlijk aan de neergang begonnen. Dat terwijl andere clubs doodleuk hun spelers lieten zitten. Dat was achteraf misschien naïef. Maar daar hebben we toen vooral ons zelf gestraft. Dat kan je niemand anders verwijten.
Inderdaad, mooie verwoordingLierenaar wrote: ↑Tue May 14, 2019 11:39 amJe verwoord helemaal wat ik bedoel, goemmer.goemmer wrote: ↑Sun May 12, 2019 9:45 amIk denk de zaak Ye, Lierse werd daar wel niet veroordeeld ofzo, maar stuurde wel enkele zeer belangrijke spelers de laan uit. Sportief zijn de daar toen eigenlijk aan de neergang begonnen. Dat terwijl andere clubs doodleuk hun spelers lieten zitten. Dat was achteraf misschien naïef. Maar daar hebben we toen vooral ons zelf gestraft. Dat kan je niemand anders verwijten.

Genk inmiddels virtueel kampioen trouwens!
Hele mooie kampioen. Genk was/is een lichtpunt in wat een zwart voetbaljaar in Belgie was. Gaan ook nog goed verdienen aan transfers.
Hallo Anderlecht. Of hoe je met 1 zet een dramatisch seizoen met een positieve noot kunt laten eindigen. Diplomatische meesterzet, al vraag ik me wel af of het in de praktijk ook gaat werken.
Check. Mooie manier om zijn tijd bij City af te sluiten. Zijn laatste goal in het shirt van the citizens mocht er ook wezen.
4 premier league titels. Ongelooflijk.
Wel een bedenking: Verschueren geeft zelf toe dat Kompany in feite de opstelling en dergelijke gaat beslissen, maar hij heeft geen diploma.
Hallo licentiecommissie?
Hallo licentiecommissie?
idd vraag ik mij ook af. kompany geen diploma word speler trainer maar beslist alles. zou iemand mee brengen met diploma.wat is het verschil bij ons urbain had ook iemand bij met diploma. schande