Jupiler Pro League
Re: Jupiler Pro League
Zijn op zoek naar de volgende trainer... Arm Beerschot. Die supporters krijgen de laatste twee jaar ook wat te slikken!
Wie ook kampioen speelt, veel punten zullen er niet gepakt worden in de CL.Justhomuch wrote: ↑Sun Feb 06, 2022 4:26 pmHopelijk geen leegloop voor de Europese campagne, dat we als Belg zijnde weer geen mal figuur slaan.
Dan kan het voor de coëfficiënt interessanter zijn dat bv Club Brugge in de EL terechtkomt.
En in de Conference League kunnen er al helemaal veel punten gepakt worden door de Belgen.
Ik hoop dat Union kampioen speelt. Zonder die belachelijke play-offs waren ze al quasi zegezeker. Zij zouden dan de opvolger zijn van Lierse als laatste kleine kampioen. Tenzij je Union gezien hun verre verleden niet als kleintje zou rekenen.
- Justhomuch
Als ik me niet vergis zou dit hun 12de beker zijnNirvana wrote: ↑Mon Feb 07, 2022 9:49 pmWie ook kampioen speelt, veel punten zullen er niet gepakt worden in de CL.Justhomuch wrote: ↑Sun Feb 06, 2022 4:26 pmHopelijk geen leegloop voor de Europese campagne, dat we als Belg zijnde weer geen mal figuur slaan.
Dan kan het voor de coëfficiënt interessanter zijn dat bv Club Brugge in de EL terechtkomt.
En in de Conference League kunnen er al helemaal veel punten gepakt worden door de Belgen.
Ik hoop dat Union kampioen speelt. Zonder die belachelijke play-offs waren ze al quasi zegezeker. Zij zouden dan de opvolger zijn van Lierse als laatste kleine kampioen. Tenzij je Union gezien hun verre verleden niet als kleintje zou rekenen.
Wij komen áltijd terug!
Amai, Beerschot moet nu ook nog eens zijn/haar ? hoofdtribune sluiten waarin alle VIP-loges gevestigd zijn.
Blijkbaar brandveiligheids-aanbevelingen daterend van 2019 nog altijd onvoldoende opgevolgd.
Miserie op en naast het veld.
Blijkbaar brandveiligheids-aanbevelingen daterend van 2019 nog altijd onvoldoende opgevolgd.
Miserie op en naast het veld.
Nu hebben ze ook nog eens 6 Coronagevallen, nog meer miserie
Lijkt me nefast voor de inkomsten. Stadion was toch eigendom van de stad, niet?
Toont wel het belang aan van goeie infrastructuur (en ook ons stadiondossier). Dat soort zaken wil je echt vermijden.
- Justhomuch
Roger Lambrecht is vandaag heen gegaan, altijd wel gehad voor dien mens.
Wij komen áltijd terug!
Ja en nee. Ik geloof echt in zijn liefde voor Lokeren en dat siert hem. Maar toch wat in mijn achting gedaald na die Pano docu. Beetje slachtoffer geworden van zijn liefde voor de club misschien?Justhomuch wrote: ↑Tue Feb 15, 2022 7:45 pmRoger Lambrecht is vandaag heen gegaan, altijd wel gehad voor dien mens.