1ste Amateur
Re: 1ste Amateur
men kan niet blijven uitstellen he... Neen op die dag zal wel klaarheid worden geschept ofwel 8 clubs met virton en zonder belofteteam want dit gold tenslotte voor 1 seizoen ofwel 12 clubs met 4 belofteteams.
Ik hoop oprecht dat ge gelijk hebt Ozzy.ozzy105 wrote: ↑Wed Mar 03, 2021 8:47 pmmen kan niet blijven uitstellen he... Neen op die dag zal wel klaarheid worden geschept ofwel 8 clubs met virton en zonder belofteteam want dit gold tenslotte voor 1 seizoen ofwel 12 clubs met 4 belofteteams.
- Justhomuch
Ik hoop het ook, maar vertrouw de kbvb voor géén haar (en ik heb al niet veel meer op men hoofd staan).
Wij komen áltijd terug!
Waarom vier belofteteams en niet de volledige G5? Op die manier kunnen ze Lierse laten zakken en bestaat 1ste Amateur terug uit 16 clubs.ozzy105 wrote: ↑Wed Mar 03, 2021 8:47 pmmen kan niet blijven uitstellen he... Neen op die dag zal wel klaarheid worden geschept ofwel 8 clubs met virton en zonder belofteteam want dit gold tenslotte voor 1 seizoen ofwel 12 clubs met 4 belofteteams.
Bovendien heeft Lierse geen poot om op te staan om hun plaats in 1B te claimen. Virton moet er nu eenmaal bij en de G5 zullen ze er wel doorrammen.
Het leukste zou nog altijd een uitbreiding zijn van 1B naar 16 tot 18 teams zoals het vroeger was, maar veel vertrouwen moet je in de KBVB niet hebben.
Voor dat senario begin ik ook te vrezen, 4 belofteploegen Virton er bij wij zakken. Hoe onrechtvaardig dat ook is ! Ploeg met alles in orde Lierse laten zakken voor belofteploegen , en Virton louche ploeg er terug bij halen omdat ze anders boete krijgen. Makkelijke oplossing
Ik denk nooit dat de andere 1b ploegen akkoord zullen gaan met 5 belofteploegen. Die brengen geen toeschouwers mee en zeker volgend seizoen zullen inkomsten heel belangrijk zijn. 4 belofteploegen en Virton erbij. Dan hebben ze nog 7 andere ploegen nodig. En is Lierse er normaal altijd bij. Ik hoop dan wel dat de belofteploegen ook kunnen degraderen anders is de vijfde laatste plaats al tricky en dat zie je in geen enkele competitieCarlke wrote: ↑Sun Mar 07, 2021 10:09 pmVoor dat senario begin ik ook te vrezen, 4 belofteploegen Virton er bij wij zakken. Hoe onrechtvaardig dat ook is ! Ploeg met alles in orde Lierse laten zakken voor belofteploegen , en Virton louche ploeg er terug bij halen omdat ze anders boete krijgen. Makkelijke oplossing
Maar zelfs dat is toch een serieuze aanslag op de waardering van je competitie. Dan heb je 12 ploegen, waarvan een aanzienlijk deel beloftenploegen. Bovendien heb je dan wel écht erg weinig matchen op een seizoen. Dat lijkt me hoogstens een 'tussenvorm'. Om daarmee akkoord te gaan, zullen ze toch met een serieus zoethoudertje moeten komen.Lipser wrote: ↑Sun Mar 07, 2021 10:15 pmIk denk nooit dat de andere 1b ploegen akkoord zullen gaan met 5 belofteploegen. Die brengen geen toeschouwers mee en zeker volgend seizoen zullen inkomsten heel belangrijk zijn. 4 belofteploegen en Virton erbij. Dan hebben ze nog 7 andere ploegen nodig. En is Lierse er normaal altijd bij. Ik hoop dan wel dat de belofteploegen ook kunnen degraderen anders is de vijfde laatste plaats al tricky en dat zie je in geen enkele competitieCarlke wrote: ↑Sun Mar 07, 2021 10:09 pmVoor dat senario begin ik ook te vrezen, 4 belofteploegen Virton er bij wij zakken. Hoe onrechtvaardig dat ook is ! Ploeg met alles in orde Lierse laten zakken voor belofteploegen , en Virton louche ploeg er terug bij halen omdat ze anders boete krijgen. Makkelijke oplossing
Kanu ex Anderlecht naar boom