Jupiler Pro League
Re: Jupiler Pro League
Ik ken hem nog zeker geen slechte !
Mike zijn tijd zit erop op het kiel... Biebauw neemt zijn plek in.
Ik volg zeker niet alle wedstrijden, maar had die dit jaar al niet een paar keer geflaterd?
Als ik hem dit jaar bezig zag, vond ik hem in zijn Lierse-periode precies toch beter, maar dat was natuurlijk ook een geweldig jaar

Heerlijke keeper vond ik dat. Niet de grootste maar wel een enorme uitstraling en zéér goede voeten.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Toch redelijk wat matchen gevolgt op tv en VH zal wel eens geflaterd hebben in een paar matchen maar waren ook de matchen die ze kansloos met ruime cijfers verloren. Heeft toch ook wat punten gewonnen kijk maar naar uit Gent en thuis Genk oa.... De reden dat Beerschot daar op die plek staat ligt niet bij hun doelman integendeel hij was een van de enigen die de ploeg nog oppekte of kon oppeppen enz. De grote schuldigen zijn hun prins en VW-Damen met hun aankopen... Heb het al eerder gepost de gelijkenissen met het Lierse onder Maged destijds zijn treffend nl teveel exoten, teveel trainerswissels en schikkingen in het bestuur dit loopt altijd fout af voor een club!!!
Cercle gaat zich ook wel redden precies. Benieuwd naar Anderlecht - Standard..
Beerschot weer 3 0 achter. Het wordt bijna onmogelijk om deze manier.
Van Holsbeeck opgepakt. Goed dat het toch in beweging blijft allemaal. Lijkt alsof het gerecht er zich echt wel in vastbijt.
https://www.hln.be/voetbal/fiscus-wil-1 ... ~a72fd8f1/
19 clubs

Das praktisch héél het profvoetbal...
- Justhomuch