Jupiler Pro League
-
Re: Jupiler Pro League
Als je Beerschot ziet en de reacties leest... Ze zijn daar helemaal niet content van het bestuur en de meeste fans willen dat het gedaan is met al die buitenlanders. Ben eens gaan kijken en effectief, bijna allemaal buitenlanders uit verre landen in hun kern. Geen samenspel niks. Veel fans zijn ook bang voor wat da arabier gaat doen met de club.
Soms kafferen we er wel eens op, maar dan ben ik toch blij dat wij een belgische kern en bestuur hebben.
Soms kafferen we er wel eens op, maar dan ben ik toch blij dat wij een belgische kern en bestuur hebben.
-
OK maar de jaren voordien lukte dat wel en stonden ze zelfs tijdje vooraan in 1A.
- Justhomuch
IddKLSK190630 wrote: ↑Tue Dec 28, 2021 8:26 amAls je Beerschot ziet en de reacties leest... Ze zijn daar helemaal niet content van het bestuur en de meeste fans willen dat het gedaan is met al die buitenlanders. Ben eens gaan kijken en effectief, bijna allemaal buitenlanders uit verre landen in hun kern. Geen samenspel niks. Veel fans zijn ook bang voor wat da arabier gaat doen met de club.
Wij komen áltijd terug!
- Justhomuch
Kampioen en Beerschot degradatie...
Wat een drama op het Kiel. Verschrikkelijk. Die zien we terug binnen in de zomer.
Inmiddels laat een handvol supporters van Beerschot zich weer van z'n fraaiste kant zien.
- Justhomuch
https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20211229_94563588 Da geloof ik vond dat vroeger ne goede voetballer bij Tubize
Nog nooit van gehoord eerlijkgezegd! Merci om te delen.Ziggy wrote: ↑Fri Dec 31, 2021 1:29 amhttps://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20211229_94563588 Da geloof ik vond dat vroeger ne goede voetballer bij Tubize