Challenger Pro League
Re: Proximus league
Kan ook allemaal voor niks zijn geweest voor YRKV.Worden de verdenkingen bewezen volgt er op zijn minst een degradatie de UEFA volgt alvast de zaak op zodat het eventueel niet in de doofpot beland!
-
Viola die gaan nog sterrekes zien binnen enkele maanden, zeker als er ploegen gelijk beerschot en leuven in 1B moeten blijven die gaan zich zwaar verzetten binnenkort.
Jup. Dat hoeft trouwens voor ons ook geen slechte zaak te zijn (ik weet het, opportunistisch van mij). Ik zie OHL teouwens in de tweede periode wel wat beter meedoen.Vergaaneglorie wrote: ↑Tue Nov 06, 2018 6:51 amViola die gaan nog sterrekes zien binnen enkele maanden, zeker als er ploegen gelijk beerschot en leuven in 1B moeten blijven die gaan zich zwaar verzetten binnenkort.
-
ff mijn eigen quoteVergaaneglorie wrote: ↑Tue Nov 06, 2018 6:51 amViola die gaan nog sterrekes zien binnen enkele maanden, zeker als er ploegen gelijk beerschot en leuven in 1B moeten blijven die gaan zich zwaar verzetten binnenkort.

Beerschot Wilrijk stelt zich burgerlijke partij in zaak ‘Propere Handen’ het begint al

Net zoals er heel wat clubs bedenkelijk kijken naar de onthullingen ivm Moeskroen. Met de bezem erdoor, me dunkt.
Bourdin in het team van de week. Is dat 'onze' Bourdin?
OHL laat weer punten liggen. Ik vind het verbazingwekkend hoeveel krediet Pearson krijgt.
Die rocha van lommel topper deed ons ook dood.
Faysel Kasmi bij politiecontrole betrapt op drug- en alcoholgebruik. Ontslag bij Beerschot-Wilrijk volgt met bijna zekerheid.
Er zal niets meer van komen van die gast.
Er zal niets meer van komen van die gast.