1ste Amateur
Re: 1ste Amateur
Vergeet niet dat je wel play offs moet halen he voor promotie.stel dat er 1 ploeg in orde is van top 4. En de andere 3 niet.dan spelen ze om het kampioenschap. En gaat die 1 ploeg die in orde is naar 1 b. Dus geen top 4 geen promotie tenzij niemand van top 4 in orde is. Maar ja die kans is bijna onmogelijk.
Jep, dus dat moet zeker het doel zijn. En dat zal voor plaats 3 of 4 worden. Ik zie Virton zich ook nog versterken trouwens.Carelke wrote: ↑Tue Nov 13, 2018 8:50 pmVergeet niet dat je wel play offs moet halen he voor promotie.stel dat er 1 ploeg in orde is van top 4. En de andere 3 niet.dan spelen ze om het kampioenschap. En gaat die 1 ploeg die in orde is naar 1 b. Dus geen top 4 geen promotie tenzij niemand van top 4 in orde is. Maar ja die kans is bijna onmogelijk.
-
Wat zijn ze weeral aant afgeven op LK op dat forumke van de lyra-lierse, niet normaal, ziekelijk zijn die en wetende dat die ooit naar 1A lierse zijn gaan kijken!
Hoe je je zo kan verlagen naar cafevoetbal en het dan nog top vinden ook????
1A of 1B spelen is geen vereiste om plezier te maken, hoor. Als jij dat cafévoetbal wilt noemen, ga je gang.Vergaaneglorie wrote: ↑Wed Nov 14, 2018 1:08 pmWat zijn ze weeral aant afgeven op LK op dat forumke van de lyra-lierse, niet normaal, ziekelijk zijn die en wetende dat die ooit naar 1A lierse zijn gaan kijken!
Ik ga naar beide ploegen kijken. En ben bij alletwee geschrokken vh (gebrek aan) niveau. Erg is dat niet, voor mooi voetbal kijk ik wel Champions League.Vergaaneglorie wrote: ↑Wed Nov 14, 2018 1:08 pmWat zijn ze weeral aant afgeven op LK op dat forumke van de lyra-lierse, niet normaal, ziekelijk zijn die en wetende dat die ooit naar 1A lierse zijn gaan kijken!
En verder, net als hier wordt er in Berlaar een mooi verhaal geschreven.
Wees nu maar gewoon vóór iets ipv tegen iets. Doe ik ook.
Mee eens.3970 wrote: ↑Thu Nov 15, 2018 10:44 amIk ga naar beide ploegen kijken. En ben bij alletwee geschrokken vh (gebrek aan) niveau. Erg is dat niet, voor mooi voetbal kijk ik wel Champions League.Vergaaneglorie wrote: ↑Wed Nov 14, 2018 1:08 pmWat zijn ze weeral aant afgeven op LK op dat forumke van de lyra-lierse, niet normaal, ziekelijk zijn die en wetende dat die ooit naar 1A lierse zijn gaan kijken!
En verder, net als hier wordt er in Berlaar een mooi verhaal geschreven.
Wees nu maar gewoon vóór iets ipv tegen iets. Doe ik ook.
Moet zeggen: toen we in de Proximus League zaten dacht ik altijd dat het niveau niet om over naar huis te schrijven was, en dat er vaak het niveau van amateurvoetbal haalden. Daar moet ik toch echter op terugkomen.
Bedenking: Met de huidige heisa rond al dan niet matchfixing kan het misschien wel belangrijker worden om te stijgen dit jaar. Stel dat bv. KV én WB naar 1e amateur komen, dan wordt het érg lastig volgend jaar.
Jup, dan moet je volgens mij er al vanuit gaan dat het dan niet gaat lukken. Wel leuke matchen dan
niet lukken welke spelers gaan van kv en beveren mee naar amateurklasse. vergeet het he ze spelen met hart voor ploeg.
als die zakken kiezen ze allemaal voor minimum 1 b
als die zakken kiezen ze allemaal voor minimum 1 b