3e Amateur

Alle voetbalcompetities in België kunnen hier besproken worden.
Post Reply
KRKN
Re: 3e Amateur

Post by KRKN » Wed Nov 28, 2018 5:51 pm

Laten we gevoeligheden van een ander forum vooral niet importeren naar hier, heren :)

Om het terug over het sportieve te hebben: hoe zit het met de tegenstand van dit weekend? Kan het niveau totaal niet inschatten.

Berlaar

Post by Berlaar » Thu Nov 29, 2018 9:53 am

KRKN wrote:
Wed Nov 28, 2018 5:51 pm
Laten we gevoeligheden van een ander forum vooral niet importeren naar hier, heren :)

Om het terug over het sportieve te hebben: hoe zit het met de tegenstand van dit weekend? Kan het niveau totaal niet inschatten.
Houtvenne is een middenmoter in het klassement. Blijkbaar een moeilijk te bekampen ploeg, en met ons huidig dipje zullen we dus vanaf minuut 1 geconcentreerd en geduldig moeten voetballen!

Eric

Post by Eric » Thu Nov 29, 2018 6:25 pm

Berlaar wrote:
Thu Nov 29, 2018 9:53 am
KRKN wrote:

Houtvenne is een middenmoter in het klassement. Blijkbaar een moeilijk te bekampen ploeg, en met ons huidig dipje zullen we dus vanaf minuut 1 geconcentreerd en geduldig moeten voetballen!
Jep. Een 0/9 zou toch een serieuze tik geven aan de ambities om hogerop te komen dit jaar denk ik.

Saki

Post by Saki » Thu Nov 29, 2018 9:13 pm

Eric wrote:
Thu Nov 29, 2018 6:25 pm
Berlaar wrote:
KRKN wrote:

Jep. Een 0/9 zou toch een serieuze tik geven aan de ambities om hogerop te komen dit jaar denk ik.
Klopt, al is de eindronde het uiteindelijke doel, kampioen acht ik vanwege de suprematie van Tienen niet haalbaar.

Flor

Post by Flor » Fri Nov 30, 2018 2:01 pm

Saki wrote:
Thu Nov 29, 2018 9:13 pm
Eric wrote:
Berlaar wrote:

Klopt, al is de eindronde het uiteindelijke doel, kampioen acht ik vanwege de suprematie van Tienen niet haalbaar.
Zijn die zo goed ? Beetje zoals Thes dan. Is hun niveau onverwacht?
Misschien domme vragen, maar ken de reeks totaal niet goed.

Kevin

Post by Kevin » Fri Nov 30, 2018 4:04 pm

Vergaaneglorie wrote:
Wed Nov 28, 2018 4:36 pm
Berlaar wrote:
Wed Nov 28, 2018 1:12 pm
Vergaaneglorie wrote:
Wed Nov 28, 2018 12:35 pm
Ik hoop dat het hier op dit forum proper blijft en niet zoals het" lyra " forum waar ze toch wel echt de kleinste move van Lk steeds in het belachelijke trekken en al aan meer als 81 bladzijden zitten! Hehe hun beste topic :D :D en ondertussen beginnen er al te morren over het verlies de laatste tijd en dat is dan nog maar 3 amateur aiaiai.
Ben jij 12? :)

Het is inderdaad frappant dat dat topic zoveel pagina's telt, maar als je tijd hebt (ik heb een sterk vermoeden dat je veel tijd hebt), kijk maar eens waarover het gaat: over niets. Er wordt geprovoceerd en op een forum met LL-supporters is het normaal dat iedereen op die provocaties reageert, wetende dat veel van deze provocaties kant noch wal raken.
Nee niet mee akkoord voor een deel dat je aanbrengt. Is wel LLers die op alles provoceren lees nu maar is enkel de laatste stukken over Marvin en de Roel nog zo een hot 'name' blijven doordrammen …… is niet meer hun ploeg dus blijf er weg als je niets constructief kan posten!
Als je het daar ook over "lyra" hebt, dan kan ik me wel voorstellen dat ze zich aangevallen voelen. Doe gewoon effe normaal, gedraag je volwassen. Noem die club bij naam. Zo moeilijk is dat niet, ook niet als je van die ploeg niet moet hebben.

Thomas1906

Post by Thomas1906 » Fri Nov 30, 2018 6:03 pm

Flor wrote:
Fri Nov 30, 2018 2:01 pm
Saki wrote:
Eric wrote:

Een maat die af en toe al is gaan piepen in Berlaar had gehoord dat Tienen zich eigenlijk had versterkt om dit seizoen voor promotie te gaan in 2e amateur maar dan op de valreep is gedegradeerd naar 3e amateur.
Blijkbaar versterken ploegen in amateurreeksen zich veel sneller zodanig het huiswerk in juni al af is.
Vandaar de absolute sterkte waarschijnlijk dat ze nu tonen.

Saki

Post by Saki » Fri Nov 30, 2018 9:38 pm

Thomas1906 wrote:
Fri Nov 30, 2018 6:03 pm
Flor wrote:
Fri Nov 30, 2018 2:01 pm
Saki wrote:

Een maat die af en toe al is gaan piepen in Berlaar had gehoord dat Tienen zich eigenlijk had versterkt om dit seizoen voor promotie te gaan in 2e amateur maar dan op de valreep is gedegradeerd naar 3e amateur.
Blijkbaar versterken ploegen in amateurreeksen zich veel sneller zodanig het huiswerk in juni al af is.
Vandaar de absolute sterkte waarschijnlijk dat ze nu tonen.
Ze zijn inderdaad superieur op dit moment en gezien ons dipje zie ik ze 'los' kampioen spelen.

Flor

Post by Flor » Sun Dec 02, 2018 5:19 pm

De eerste dip lijkt een feit. Vreemd hoe het zo snel is omgeslagen na die erg indrukwekkende reeks.

Hoe was het spel?

ozzy105

Post by ozzy105 » Sun Dec 02, 2018 5:23 pm

0 op 9...nu,het doel is net zoals bij LK top vier en daar liggen ze op schema het mag wel niet te lang aanslepen deze dip!

Post Reply