Croky Cup
Re: Croky Cup
Daar kunnen ze idd beter mee stoppen. Al spelen ze wel al beter theater dan 2 jaar geleden met Obbi en zijn "Antwerp thuis" zou leuk zijn.
- Justhomuch
Goh mannekes, wat een affiche.
We kunnen de rest van het seizoen alles verliezen, maar als deze match gewonnen wordt is alles oké. Zware underdog, maar een derby speel je niet, die win je.
Aftellen geblazen.
We kunnen de rest van het seizoen alles verliezen, maar als deze match gewonnen wordt is alles oké. Zware underdog, maar een derby speel je niet, die win je.
Aftellen geblazen.
In GVA ' we zijn niet kansloos' dixit LVT... 

- Justhomuch
Leuk, zo'n affiche, in normale omstandigheden.
Maar met deze kern wordt de kans op een totale vernedering toch wel erg groot, daar moeten we toch gewoon eerlijk in zijn?
Maar met deze kern wordt de kans op een totale vernedering toch wel erg groot, daar moeten we toch gewoon eerlijk in zijn?
Formerly known as Lisp-boy
-
Idd, wie zit er nu op te wachten tegen KV met deze zeer zwakke kern?
vrees ook voor een uitlachertje...
0-1. Onze huurling van Standard haalt in minuut 67 de trekker over.
Ik heb er eerlijk gezegd helemaal geen zin in op deze moment !
Ik weet het elke match moet gespeeld worden , maar in de situatie waarin we nu zitten , kunnen we daar helemaal niets gaan doen !
Ik zie het zelfs zover komen , dat als we de wedstrijden tussen die bekermatch en dit weekend niet kunnen winnen , dat er daar vanwege de supporters een ferm statement gaat gemaakt worden tegen het bestuur !
Ik weet het elke match moet gespeeld worden , maar in de situatie waarin we nu zitten , kunnen we daar helemaal niets gaan doen !
Ik zie het zelfs zover komen , dat als we de wedstrijden tussen die bekermatch en dit weekend niet kunnen winnen , dat er daar vanwege de supporters een ferm statement gaat gemaakt worden tegen het bestuur !