Challenger Pro League
Re: Challenger Pro League
Niet iedere buitenlandse investeerder is louche he Carlke, kijk naar Stvv met de Japanners of ohl, Westerlo, cercle, union. Voor hetzelfde geld wordt het een geslaagd huwelijk tussen beerschot en de Japanners.. Neen degenen die nog denken dat LVT iemand naast zich duld zijn eraan voor de moeite maar bon ieder zijn gedacht hierover he.
Beter af met medeinvesteerder dan volledige buitenlandse overnemer denk ik hoor. Al de ploegen die bje noemt zitten in 1a. Zullen eens zien als ze zakken!ozzy105 wrote: ↑Sun Mar 30, 2025 6:39 pmNiet iedere buitenlandse investeerder is louche he Carlke, kijk naar Stvv met de Japanners of ohl, Westerlo, cercle, union. Voor hetzelfde geld wordt het een geslaagd huwelijk tussen beerschot en de Japanners.. Neen degenen die nog denken dat LVT iemand naast zich duld zijn eraan voor de moeite maar bon ieder zijn gedacht hierover he.
Komt er wel een medeinvesteerder die medezeggenschap bekomt en het budget mede kan verdubbelen want dit zal nodig zijn om volgend seizoen niet te degraderen uit 1B!!!Carlke wrote: ↑Sun Mar 30, 2025 10:41 pmBeter af met medeinvesteerder dan volledige buitenlandse overnemer denk ik hoor. Al de ploegen die bje noemt zitten in 1a. Zullen eens zien als ze zakken!ozzy105 wrote: ↑Sun Mar 30, 2025 6:39 pmNiet iedere buitenlandse investeerder is louche he Carlke, kijk naar Stvv met de Japanners of ohl, Westerlo, cercle, union. Voor hetzelfde geld wordt het een geslaagd huwelijk tussen beerschot en de Japanners.. Neen degenen die nog denken dat LVT iemand naast zich duld zijn eraan voor de moeite maar bon ieder zijn gedacht hierover he.
Godverdomme ozzymans, verneuk nu toch eens niet alle topics met uw eindeloos gezever en geherhaal.
We weten wat ge wil zeggen (en zoals steeds is het zever)
We weten wat ge wil zeggen (en zoals steeds is het zever)
Dikke 2.
Die man zorgt er eigenhandig voor dat ik dit forum omzeggens niet meer bezoek. Inhoudelijk niets, altijd dezelfde mantra's.
En altijd doemdenken .... enig realisme is zeker nodig, maar altijd in alles het slechte zien (alhoewel soms draait de windhaan al wel eens) terwijl er zoveel degelijks gebeurt - neen, dat hoeft niet.
Mijn glas is momenteel halfvol - er kan nog veel verbeteren - maar het is zeker niet halfleeg en ik dring dit ook niet tot treurens toe aan iedereen op.
Zet die dan op de foe lijst ?Fiero67 wrote: ↑Mon Mar 31, 2025 5:40 pmDikke 2.
Die man zorgt er eigenhandig voor dat ik dit forum omzeggens niet meer bezoek. Inhoudelijk niets, altijd dezelfde mantra's.
En altijd doemdenken .... enig realisme is zeker nodig, maar altijd in alles het slechte zien (alhoewel soms draait de windhaan al wel eens) terwijl er zoveel degelijks gebeurt - neen, dat hoeft niet.
Mijn glas is momenteel halfvol - er kan nog veel verbeteren - maar het is zeker niet halfleeg en ik dring dit ook niet tot treurens toe aan iedereen op.
Heb ik maanden geleden al gedaan , buiten af en toe iemand die hem quote lees ik er niks meer van

- Justhomuch
Foe-list man, als iedereen dat hier zou doen dan krijgt hij zijn aandacht niet meer, dat is de enige reden waarvoor die hier zit.Fiero67 wrote: ↑Mon Mar 31, 2025 5:40 pmDikke 2.
Wij komen áltijd terug!