Challenger Pro League
- Justhomuch
Re: Challenger Pro League
Ik weet uit goede bron dat het wel weinig was, dus ik ga er dan van uit dat het wel betaald zou geweest zijnBerrem wrote: ↑Mon Sep 16, 2024 8:08 pm
Bij de match Lierse - Deinze was er toch de vermelding dat dit nog niet in orde was? Vandaag staat er ook in het nieuwsblad dat meerdere clubs waarvan ze een speler gekocht hebben nog niet betaald zijn.
Wij komen áltijd terug!
Deinze razendsnel in slechte papieren. Dat gaat niet goedkomen lijkt me.
En wetende dat ze met TVA een goede zaak financieel deden, een koopje!
-
Lijkt me voor TVA ook niet het mooiste carrière einde.
Lierse zal al wel de vrijgave documenten naar de bond hebben opgestuurd - betaald of niet. Anders kan VA niet spelen.
Wordt tussen dit en een paar jaar een slagveld van clubs die het gaan begeven, Deinze-Eupen-Seraing-Beveren-RWDM-Beerschot-Zulte, Lommel enz enz...
Uit een artikel op GVA over de situatie van Deinze:
"Concreet kon SK Deinze geen betalingsbewijs voorleggen voor het loon van de maand augustus voor Laurent Lemoine, die intussen op huurbasis naar Zulte Waregem trok. Evenmin werden de transferschulden voor spelers Zakaria Fdaouch (aan Dijon) en Thibaut Van Acker (aan Lierse) afgelost. De Pallieters legden in die zin al bezwarend beslag onder derden op het te betalen huurbedrag voor speler Laurent Lemoine door Zulte Waregem aan Deinze. Ook openstaande schulden tegenover de Belgische voetbalbond en RSZ en bedrijfsvoorheffing voor de maand augustus werden nog niet betaald."
Goed werk van het bestuur.
Dat ziet er héél slecht uit voor Deinze. Daar sta je dan met al je ervaren spelers en de bijhorende zware contracten.
"Concreet kon SK Deinze geen betalingsbewijs voorleggen voor het loon van de maand augustus voor Laurent Lemoine, die intussen op huurbasis naar Zulte Waregem trok. Evenmin werden de transferschulden voor spelers Zakaria Fdaouch (aan Dijon) en Thibaut Van Acker (aan Lierse) afgelost. De Pallieters legden in die zin al bezwarend beslag onder derden op het te betalen huurbedrag voor speler Laurent Lemoine door Zulte Waregem aan Deinze. Ook openstaande schulden tegenover de Belgische voetbalbond en RSZ en bedrijfsvoorheffing voor de maand augustus werden nog niet betaald."
Goed werk van het bestuur.
Dat ziet er héél slecht uit voor Deinze. Daar sta je dan met al je ervaren spelers en de bijhorende zware contracten.